Izvor: 021info.rs, 28.Okt.2020, 11:55
Kampanja #POLAPOLA “Briga nije (samo) ženski posao!” – Previjalice za bebe i u muškim toaletima!
UN Women u saradnji sa kompanijom Color Media Communications u novembru pokreće nacionalnu kampanju o raspodeli neplaćenog rada #POLAPOLA – “Briga nije (samo) ženski posao” u okviru koje su postavljene previjalice za bebe u pojedine muške toaleta. Muzej Vojvodine i bioskop “Arena Cineplex” u Novom Sadu prepoznali su značaj ove kampanje i omogućili postavljanje jedne previjalice za bebe u muškom toaletu, kako bi i tate mogle bez problema da previju svoju bebu. Cilj kampanje je prevazilaženje stereotipa o ulogama muškaraca i žena u domaćinstvu, prvenstveno u oblasti brige o deci i starima, kao i podizanje svesti o tržišnoj vrednosti neplaćenog rada. Neki od ambasadora kampanje #POLAPOLA su Milan Marić, glumac, Mina...