Izvor: 021info.rs, 28.Okt.2020, 11:55

Kampanja #POLAPOLA “Briga nije (samo) ženski posao!” – Previjalice za bebe i u muškim toaletima!

UN Women u saradnji sa kompanijom Color Media Communications u novembru pokreće nacionalnu kampanju o raspodeli neplaćenog rada #POLAPOLA – “Briga nije (samo) ženski posao” u okviru koje su postavljene previjalice za bebe u pojedine muške toaleta. Muzej Vojvodine i bioskop “Arena Cineplex” u Novom Sadu prepoznali su značaj ove kampanje i omogućili postavljanje jedne previjalice za bebe u muškom toaletu, kako bi i tate mogle bez problema da previju svoju bebu. Cilj kampanje je prevazilaženje stereotipa o ulogama muškaraca i žena u domaćinstvu, prvenstveno u oblasti brige o deci i starima, kao i podizanje svesti o tržišnoj vrednosti neplaćenog rada. Neki od ambasadora kampanje #POLAPOLA su Milan Marić, glumac, Mina...

Nastavak na 021info.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta 021info.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta 021info.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.