Da li lično organizovati putovanje ili sve prepustiti turističkoj agenciji?

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 29.Jul.2022, 04:42

Da li lično organizovati putovanje ili sve prepustiti turističkoj agenciji?

Smeštaj bez prozora, duple rezervacije soba, neregistrovani vlasnici, otkazivanje u poslednjem momentu - to su samo neke od situacija na koje se žale turisti, koji su preko platformi za iznajmljivanje objekata planirali putovanje. To je, između ostalog, razlog zašto se mnogi Novosađani mnogo češće odlučuju da na letovanje idu preko turističkih agencija.

Večita dilema mnogih je da li lično organizovati putovanje ili sve to prepustiti turističkoj agenciji. Rаznolike >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << ponude, izbor lokacije, opremljenost soba, ali i ušteda novca, razlog su što često odluka prеvagne da to bude u ličnoj režiji, preko platformi za rezervisanje objekаta. Iskustva novosađana za takav vid putovanja su različita.

"Nikakva neprijatna iskustva nisam imao, ni preko agencije, ni preko Bookinga, Air BNB, nikad nisam imamo neprijatno nešto".

"Sve više ne, jer se dešava da ljudi idu pa da ostanu bez soba, bez smeštaja, da ima duplih soba izdatih, ne verujem im".

"Imamo lično, moja porodica izdaje smeštaj preko Bookinga i zadovoljni smo kako to ide. Ima prevara, ali pre nego što odlučimo gde ćemo, mi se raspitamo da li je to pouzdano".

"Uglavnom preko agencije, hoteli i tako to, privatno ne idem, nemam poverenja, šta ću videti, šta ću naći", kažu Novosađani.

Rezervacija smeštajа preko platformi može biti odličan izbor, ali nije isključeno da vam pretvori putovanje u noćnu moru. Nepostojeći objekti, sobe bez prozora, duple rezervacije - situacije su koje se dešavaju turistima. Da do toga ne dođe - proverite slike, recenzije, kontaktirajte oglašivača, savet je udruženja za zaštitu potrošača.

"Dobro je da to bude neko ko se oglašava na platformi, ali ko takođe ima svoj sajt ili plaćenu reklamu još negde, jer na taj način znamo da taj neko već duže vreme posluje, da ima ono što i predstavlja i vizuelno ili u pisanom obliku, i tada je šansa za neku obmanu vrlo mala, a ako i do nje dođe, ogromna je šansa da će se problem rešiti", kaže Jovanka Nikolić, Udruženje za zaštitu potrošača.

Ako niste dobili ono što ste platili, a platforma preko koje ste rezervisali smeštaj nije rešila problem, preporuka je sledeća.

"Savetujemo da se obrate Udruženju za zaštitu potrošača, koje će ih uputiti kako dalje. Naravno da uvek ostaje van sudsko rešavanje spora, što mi savetujemo i koje nije nikakv bauk, to je takozvana medijacija u potrošačkim sporovima", dodaje Jovanka Nikolić.

Ipak, ukoliko vam sve to deluje prekomplikovano, savet Udruženja je da organizaciju putovanja prepustite agenciji.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.