Izvor: NoviMagazin.rs, 08.Jul.2015, 17:18   (ažurirano 02.Apr.2020.)

U SAD smartfone koriste više za četovanje nego za kupovinu

Amerikanci smartfone koriste pre svega da bi komunicirali preko društvenih mreža, onlajn kupovine više obavljaju preko klasičnih računara, pokazuju rezulatiti danas objavljenog istraživanja američke kompanije "Galup".

Za žitelje SAD koji poseduju smartfone je surfovanje po društvenim veb mrežama, kao što su "fejsbuk", "tviter" ili "linkedin", jedina aktivnost koju rađe obavljaju na tom svom mobilnom uređaju (44 odsto) nego na računaru (24 odsto), objavio je "Galup", >> Pročitaj celu vest na sajtu NoviMagazin.rs << koji sproveo istraživanje o korišćenju smartfona.

Amerikanči su skoro pođednako podeljeni kada se radi o čitanju i pisanju mejlova, 39 odsto to čini preko smartfona, a 40 odsto preko računara.

Preostalih 20 odsto koristi ta dva uređaja na isti način.

Računari se, nasuprot tome, više koriste za čitanje članaka (51 odsto), za preglede bankovnih računa (59 odsto), poređenje cena (62 odsto) i obavljanje kupovina (74 odsto), što su aktivnosti koje, kako primećuju u "Galupu", zahtevaju vreme i mnogo navigacije.

Studija je takođe pokazala da mlađa populacija, starosti od 18 do 29 godina, više koristi smartfone od onih životnog doba od 50 i više godina.

Računar je međutim i dalje uređaj koga svi najviše cene za elektronsku trgovinu, objavio je "Galup", čijim je istraživanjem sprovedenim preko veba od 17. aprila do 18. maja, bilo obuhvaćeno 15.776 odraslih vlasnika smartfona, preneo je portal boursorama.com.

Nastavak na NoviMagazin.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NoviMagazin.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NoviMagazin.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.