Izvor: Studio B, 28.Sep.2011, 13:41 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Srpski mediji treba da koriste nove komunikacije
Srpski mediji moraju da budu spremni za brzi razvoj globalnih komunikacija i da aktivnije koriste nove oblike komunikacije, izjavila je državna sekretarka za digitalnu agendu Jasna Matić.
Obraćajući se preko video linka učesnicima skupa "Samit novih medija - Digitalna agenda" ona je rekla da je internet poslednjih godina postao glavno sredstvo informisanja i komunikacija i da srpski mediji za to moraju da se pripreme.
"Novi mediji predstavljaju fenomen koji je promenio >> Pročitaj celu vest na sajtu Studio B << naše živote u poslednjih nekoliko godina i u svim oblastima se elektronska komunikacija nameće kao prioritet", kazala je ona.
Jasna Matić je rekla da je to fenomen u kojem Srbija učestvuje i da je među zemljama u kojima se na to više polaže pažnja.
Predsednik CEPIS-a Vasil Baltak rekao je da je Srbija između 2006. i 2010. godine napredovala u dostupnosti interneta.
Uz napomenu da "stari" mediji nisu mrtvi i da će još trajati, Baltak je rekao da se moderne komunikacije jako brzo razvijaju i da će relevantnost informacija biti problem u budućnosti.
On je naveo da će uskoro broj ljudi u svetu koji imaju pristup internetu dostići četiri milijarde ali je napomenuo da se u komunikaciji preko interneta ne obraća dovoljno pažnje na bezbednost.
Direktor Ratela Milan Janković je na skupu kazao da Srbija, prema planu, 4. aprila 2012. treba da pređe na digitalno emitovanje TV signala.
On je rekao da će problem kod digitalizacije predstavljati veliki broj TV i radio stanica i naveo da Srbija, posle digitalizacije, treba da ima 32-48 TV stanica i 12-16 radio stanica.
Janković je dodao da je predviđeno da digitalnim signalom bude pokriveno 90 odsto stanovništva Srbije i 95 odsto teritorije.
Mediji treba da koriste nove komunikacije
Izvor: EMportal, 28.Sep.2011
Mediji moraju da budu spremni za brz razvoj globalnih komunikacija i da aktivnije koriste nove oblike komunikacije, izjavila državna sekretarka za digitalnu agendu Jasna Matić.
U Srbiji najpopularniji Windows XP i Nokia
Izvor: B92, 28.Sep.2011
Konferencija službenog naziva "New Media Summit - Digital Agenda” bila je prilika da se dobije uvid u stanje informacionog društva kod nas i u regionu, kao i položaj i buduće trendove na polju novih medija...Otvaranje je prepušteno državnoj sekretarki za Digitalnu agendu, Jasni Matić, koja...