PROVERITE SVOJ MOBILNI! Širom sveta došlo je do gubitka signala, ne radi SMS, KORISNICIMA NESTAJU PODACI!

Izvor: SrbijaDanas.com, 06.Dec.2018, 18:02   (ažurirano 02.Apr.2020.)

PROVERITE SVOJ MOBILNI! Širom sveta došlo je do gubitka signala, ne radi SMS, KORISNICIMA NESTAJU PODACI!

Korisnici mobilnih telefona u raznim delovima sveta danas su se suočili sa gubitkom signala

, nestankom podataka i nemogućnošću glasovne ili SMS komunikacije zbog poremećaja koji su pogodili mnoge telekomunikacione operatere.

Britanski operater mobilne telefonije O2 saopštio je da je problem sa softverom kod eksternog dobavljača izazvao danas nestanak podataka korisnika i da radi na otklanjanju problema "što je pre moguće".

O2, koji je u vlasništvu >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << španske kompanije Telefonika, naveo je da su korisnici Tesko Mobajla, Ski Mobajla i GifGafa, koji koriste njegovu mrežu, takođe pretrpeli nestanak podataka.

Customers on one of Britain's biggest mobile networks have found themselves with no service. O2 says it's investigating issues with its 4G network. Customers on Tesco Mobile and GiffGaff have also been hit by the outage.#O2Down

Have you had problems with your service? pic.twitter.com/sAvBitFRhR

— Good Morning Britain (@GMB) December 6, 2018

Iz britanske kompanije su dodali da su i drugi operateri širom sveta registrovali poremećaje, ali nisu naveli nijednu kompaniju.

- Jedan od naših eksternih dobavljača identifikovao je globalni problem softvera u svom sistemu koji je uticao na nas. Mislimo da su pogođeni i drugi mobilni operateri širom sveta - poručili su u saopštenju.

The O2 network is currently experiencing an issue with DATA across the UK.

One of O2's third-party suppliers has identified a global software issue in their system that has impacted the O2 network.

We believe other mobile operators around the world may also be affected.

— Chris Lee (@ChrisLeeCCS) December 6, 2018

Danas su takođe na nekoliko sati bile prekinute usluge mobilne telefonije SoftBank grupe u nekim delovima Japana, čiji su korisnici imali problem sa pozivima i razmenom tekstualnih poruka, uoči berzanskog debija te kompanije, tj. inicijalne javne ponude koja bi sa iznosom od oko 21 milijarde dolara trebalo da bude jedna od najvećih na svetu.

Problemi sa mobilnim uslugama počeli su rano popodne po lokalnom vremenu i postepeno su otklanjani, a ovim problemom je pogođeno preko 40 miliona korisnika.

Usluge fiksne telefonije nisu bile pogođene.

BONUS VIDEO: Cela Srbija deli scenu iz Kliničkog centra: Pogledajte U ČEMU je doktorka došla da operiše pacijenta

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.