Izvor: SrbijaDanas.com, 15.Feb.2018, 07:17 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Mislili ste da se Andrija "bacio u politiku"? Nije, ali je ova "kampanja" i te kako u njegovom stilu
Andrija Milošević nastavlja u svom stilu
Sigurno ste primetli bilborde koji su osvanuli u celoj Srbiji, a na kojima se nalazi poznati glumac Andrija Milošević. U poslednjih nekoliko nedelja po objavama na njegovim društvenim mrežama moglo se zaključiti da se i on uključio u predizbornu kampanju.
Pročitajte i:
"Čuvamo granicu" , "Protiv trulih koalicija" i "Za Evropu i Rusiju", samo su neke od poruka. Ali odgovor na pitanje šta se krije iza >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << Andrijine kampanje potpisane zaokruženim brojem 20 dolazi nam iz kompanije "Nectar". Povodom 20. godišnjice poslovanja, "Nectar" je odlučio da kandiduje Andriju Miloševića kao svoje zaštitno lice. Iz ove kompanije kažu da je Andrija bio logičan izbor za slavljenički saradnju, jer naš poznati glumac deli iste vrednosti koje krase i poslovanje "Nectara".
"Nije svejedno" je više od slogana kompanije, to je poslovna filozofija i način života. Upravo na toj osnovi kampanjom poručuju da već dvadeset godina čuvaju granice dobrog ukusa, da su Evropa i Rusija najbolja tržišta za najbolje proizvode iz Srbije i da se kao najveći prerađivač protiv "trulih kolacijia" bore svežim voćem i povrćem.
Nastavak na SrbijaDanas.com...