MK Grupa:ulaže 20 miliona evra u novo izdanje hotela Grand na Kopaoniku

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 12.Apr.2021, 12:59

MK Grupa:ulaže 20 miliona evra u novo izdanje hotela Grand na Kopaoniku

U unapređenje usluge i sadržaja za goste hotela Grand na Kopaniku biće uloženo 20 miliona evra, a potpuno novo izdanje jednog od najpoznatijih i najprestižnijih hotela posle ove kapitalne investicije biće predstavljeno krajem godine, saopštila je danas ova kompanija.

Ovom investicijom hotel Grand, koji je začetnik modernog turizma na Kopaoniku, osiguraće lidersku poziciju u godini kada obeležava 40 godina postojanja.

"Novi investicioni ciklus obeležiće tako >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << značajan jubilej na najbolji način. Radovi su počeli 12. aprila, a njihov završetak očekuje se do početka zimske sezone u decembru ove godine", saopštili su.

Svetlane Kostić, direktora marketinga i komunikacija na Kopaoniku potvrdila je za RTV da će investicija  obuhvatiti rekonstrukciju svih javnih prostora i sadržaja za goste, pri čemu je glavni akcenat na spa segmentu, za čiju izgradnju je angažovana eminentna kompanija koja stoji iza najboljih alpskih spa centara.

"Otvaranje prvog fine dining restorana na Kopaoniku ove zime, samo je uvertira u ono što gosti mogu da očekuju u potpuno novim restoranima i barovima sa vrhunskom gastronomskom ponudom. U planu je i izgradnja moderne podzemne garaže, koja će na najefikasniji način rešiti pitanje parkinga", saopštila je MK Grupa.

Navodi se da će gostima biti na raspolaganju i garažna mesta za električna vozila, što je jedan od doprinosa očuvanju životne sredine kojim će se kompanija u narednom periodu intenzivno baviti.

Direktor MK Resorta i hotela Grand Radoš Đorđević istakao je da već 40 godina hotel Grand diktira trendove i uvodi novine u segmentu vrhunske hotelske usluge.

" Naši gosti umeju da prepoznaju i cene kvalitet, zbog čega sa velikim ambicijama pripremamo nove sadržaje koji će umnogome napraviti očiglednu diferencijaciju kada je reč o standardima luksuzne hotelske usluge. Ujedno, to je glavni preduslov za privlačenje novih turista i širenje ka inostranim tržištima", istakao je on.

Dodao je da se razvija ponuda u pravcu maksimalnog komoditeta, ekskluzivnih servisa i personalizovanog pristupa svakom gostu.

" Osim u unapređenje svih ovih segmenata, posebnu pažnju ćemo posvetiti razvoju zaposlenih i njihovoj obuci, kako bi u njima imali najbolje ambasadore našeg brenda“, istakao je on.

MK Grupa je od 2009. godine i preuzimanja najvećeg hotelskog kompleksa do sada investirala više od 50 miliona evra u svoje objekte i doprinela razvoju Kopaonika kao najznačajnije planinske turističke destinacije u Srbiji i regionu.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.