
Izvor: Beta, 08.Feb.2016, 15:52 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Javnost bi trebalo da zna šta se dešava sa Tanjugom
Članica Saveta za borbu protiv korupcije Miroslava Milenović ocenila je danas da javnost treba da zna šta se dešava sa Novinskom agencijom Tanjug, koja i dalje radi iako je ukinuta odlukom Vlade Srbije, od 3. novembra prošle godine."Država mora da uvede red i moramo svi da znamo šta se dešava sa Tanjugom", izjavila je ona agenciji Beta.Milenović je naglasila da ima puno pitanja o načinu rada te agencije, na koje nema odgovor, ali da sigurno zna da nije videla novu odluku Vlade, kojom bi se oživelo preduzeće Tanjug."Što se tiče Tanjuga, to je virtuelna stvarnost Srbije u kojoj živimo. To ...
Milenović: Tanjug to je virtuelna stvarnost Srbije
Izvor: Beta Video, 08.Feb.2016
BEOGRAD - Članica Saveta za borbu protiv korupcije Miroslava Milenović rekla je da nije videla nov odluku Vlade kojom bi se „oživela“ agencija Tanjug. ``Što se tiče Tanjuga, to je virtuelna stvarnost Srbije u kojoj živimo. To je medij koji je ugašen, kome su opredeljana sredstva, a koji i...
Kliknite na sliku da bi video krenuo.
Realizovano uz pomoć www.beta-video.tv
Javnost bi trebalo da zna šta se dešava sa Tanjugom
Izvor: Radio 021, 08.Feb.2016
Članica Saveta za borbu protiv korupcije Miroslava Milenović ocenila je danas da javnost treba da zna šta se dešava sa Novinskom agencijom Tanjug, koja i dalje radi iako je ukinuta odlukom Vlade Srbije, od 3. novembra prošle godine..."Država mora da uvede red i moramo svi da znamo šta se dešava...
Savet: Za marketing potrošeno 840 miliona evra
Izvor: Beta, 08.Feb.2016
Savet za borbu protiv korupcije procenio je da su od od 2011. do 2014. godine državne i lokalne institucije i preduzeća potrošile najmanje 840 miliona evra za usluge marketinga, sponzorstva i donacija, izjavila je danas članica tog Saveta Miroslava Milenović.Ona je na okruglom stolu o uticaju javnog...