JOŠ SAMO 11 DANA DO NAJZNAČAJNIJE REGIONALNE KONFERENCIJE - DIGITAL DAY 2017 – Digitalni Homo economicus

Izvor: SrbijaDanas.com, 05.Maj.2017, 15:51   (ažurirano 02.Apr.2020.)

JOŠ SAMO 11 DANA DO NAJZNAČAJNIJE REGIONALNE KONFERENCIJE - DIGITAL DAY 2017 – Digitalni Homo economicus

Predavači najboljih svetskih kompanija sa razvijenih tržišta posetioce će upoznati sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima iz oblasti digitalnog marketinga

Još samo 11 dana nas deli od najveće i najznačajnije regionalne konferencije posvećene digitalnom i interaktivnom marketinguDigital Day 2017. Centralna tema „Connected Shopper“ pokriće teme o trgovini putem interneta, novoj generaciji umreženih kupaca, njihovim navikama, ali >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << i korisničkom iskustvu.

. Paralelno sa predavanjima na konferenciji će se održavati i paneli u kojima će učestvovati stručnjaci iz zemlje i regiona. Konferencija Digital Day – Connected Shopper se održava uz podršku brojnih sponzora, među kojima je i kompanija SAP West Balkans kao platinasti sponzor događaja.

Među predavačima i panelistima naćiće se: Katarzyna Paliwoda iz kompanije Facebook,Jonathan Francis iz Google kreativnog tima "The ZOO",Hossein Houssaini iz marketinške agencije Havas,Steve Lok iz renomiranog magazina The Economist,Predrag Ćirković, direktor kompanije SAP West Balkans,Mitja Tuškej, izvršni direktor marketinške agencije Direct Media Komunikacije,Milan Simić, CIO Telekom Srbija, Bojan Leković , CEO i osnivač, KupujemProdajem.com i mnogi drugi.

Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deoglobalne IAB mreže ičlan IAB Europe.

IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.

IAB sajt,Facebook,Twitter,LinkedIn

Posebno izdvajamo osnivača i direktora kompanije Kraftverk, gospodinaHeimo Hammer-a, koji iza sebe ima visoko obrazovanje bečkog Univerziteta u oblasti ekonomije i poslovne administracije, na kojem je bio i profesor na katedri za marketing. Nakon toga put ga je vodio kroz kompanije kao što su Siemens, McCann Erickson i Dr. Puttner & Bates, da bi 1990. godine osnovao svoju agenciju za digitalni marketing i kreativne uslugeKraftverk. Evoluciju marketinga i digitalnog oglašavanja pratila je i njegova agencija koja je sada jedna od vodećih u Austriji. Za 27 godina poslovanja Kraftwerk je lansirao više od 2.000 marketinških kampanja i preko 2.500 digitalnih projekata za velike klijente kao što su Redbull, Coca-Cola, Unicredit, Lufthansa, Opel i mnogi drugi.

Na osnovu dugogodišnjeg iskustva, na prvoj liniji digitalne transformacije tržišta, marketinga i poslovanja gospodin Hammer će na svom predavanju govoriti prevashodno o novoj generaciji potrošača i njihovim kupovnim navikama . «Kupovina svuda i u svako vreme» naziv je njegovog predavanja i fokusiraće se ka višekanalnoj strategiji kao pristupu za povećanje prodaje. Zbog evolutivne promene ponašanja potrošača došli smo do nove tačke u evoluciji – Homo economicus-a. U pitanju je veoma dobro informisana osoba sa jasnim fokusom na ličnim potrebama i raspoloživim novcem. Jasna definicija kupca je prvi korak u zadovoljavanju njegovih potreba. Da bi Homo economicus kupio nešto od vas potrebna je identifikacija ovih kupaca, ali i jasna strategija komunikacije sa njima. Sa kupcima evoluirala je i maloprodaja. Ona sada obuhvata radnje, online šopove, web sajtove, mikrosajtove, blogove, aplikacije, ali i kanale društvenih mreža. Zbog kupaca čije se potrebe i navike menjaju iz dana u dan, uspešne stare strategije se ne mogu ponovo koristiti, već je potrebno prilagođavati pristup tako da on prati evoluciju potrošača. Ono što je sigurno je da će digitalna maloprodaja biti jedna od najviše rastućih grana industrije, sa umreženim kupcima u višekanalnoj strategiji kupovine kao ključnom faktoru pristupa. Ne propustite ovo zanimljivo predavanje gospodina Hammera, 16. maja od 18h u Addiko bank sali Doma omladine.

Informacije o ostalim predavačima i sve dodatne informacije možete pronaći nazvaničnom sajtu konferencije, a sva aktuelna dešavanja i novosti možete pratiti putemFacebook stranice.

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.