Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 13.Apr.2017, 19:45 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Gugl bojkotuju i američke firme
Tri vodeća američka brenda pridružila su se sve široj listi kompanija koje su donele odluku da povuku oglase sa Jutjuba i da pauziraju dok ih čelnici kompanije Gugl dovoljno čvrsto ne ubede da njihovi oglasi neće biti plasirani uz video klipove kojima se propagira terorizam, nasilje, govor mržnje, javlja MN njuzleter.
Na čelu američke liste kompanija koje su odustale od oglašavanja je Džonson i Džonson, koja je prethodne godine utrošila 2,4 milijarde za oglašavanje >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << i bila u vrlo bliskim odnosima sa Guglom.
Za njom slede i mobilni operateri, giganti Verizon i AT&T, koji su najavili da će oglašavanje ponovo aktivirati tek kada budu čvrsto uvereni da njihovi oglasi neće biti plasirani među sankcionisane i problematične video klipove.
Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...