Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 26.Nov.2025, 20:32
"Crni petak" - da li su popusti marketinški trik ili zaista mogu da privuku potrošače?
"Kilometarski" redovi, kupovina bele tehnike, pametnih telefona, garderobe i obuće po nižim cenama, slike su koje mnogi odmah povezuju sa "crnim petkom". Ipak, prave rasprodaje i popusti koji su obeležje tog globalnog šoping dana najpre se viđaju u Americi. Kod nas su sniženja uglavnom između 20 i 30 odsto, pa se postavlja pitanje da li to zaista može da privuče potrošače ili je pre reč o dobro osmišljenom marketinškom triku.
Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.








