
Izvor: Blic, 23.Maj.2025, 14:20
"SEO nije mrtav, ali se transformiše!" Kako pretraga zasnovana na AI menja pravila igre, ima li mogućnosti za zaradu?
Dugi niz godina SEO (Search Engine Optimization) bio je ključni alat za sve koji žele da njihov sajt bude vidljiv na internetu. Optimizacija ključnih reči, struktura sadržaja, "link building" i tehnički aspekti veb-stranica dominirali su digitalnim marketingom. Međutim, pojavom veštačke inteligencije dolazi do nove evolucije pretrage – AEO (Answer Engine Optimization).
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.