Izvor: Blic, 16.Apr.2025, 20:25

Pola veka smo "ludi" za ovim ukusom: Nova kampanja popularnog brenda budi kulinarsku inspiraciju

Kada se spoji tradicija, kvalitet i dobra energija, nastaje proizvod koji mami osmehe i budi ljubav. Ako se začini kreativnošću, dobije se kampanja "Ludi za Poli, kako ko voli“. Da hrana može biti više od puke potrebe, odnosno da može biti pravo uživanje i inspiracija, videli smo danas na predstavljanju novih ideja pomenutog brenda.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.