Izvor: Blic, 22.Apr.2021, 19:27

Kako su tviteraši pomogli kampanji PKS-a: 360.000 hiljada pregleda za 3 dana

Nakon velike prašine koja se na društvenim mrežama podigla nakon emitovanja najnovijeg spota Privredne komore Srbije za projekat “Čuvarkuća”, predsednik PKS Marko Čadež se večeras zahvalio svim kritičarima ovog spota.

Nastavak na Blic...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 Povezane vesti
Kako su tviteraši pomogli kampanji PKS-a: 360.000 hiljada pregleda za 3 dana

Kako su tviteraši pomogli kampanji PKS-a: 360.000 hiljada pregleda za 3 dana

Izvor: SrbijaDanas.com, 22.Apr.2021

Predsednik PKS objašnjava da je ideja za ovakav spot nastala na njegovu inicijativu..Nakon velike prašine koja se na društvenim mrežama podigla nakon emitovanja najnovijeg spota Privredne komore Srbije za projekat "Čuvarkuća", predsednik PKS Marko Čadež se večeras zahvalio svim kritičarima...

Nastavak na SrbijaDanas.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.