Izvor: Blic, 30.Nov.2022, 17:31

Čak 66 odsto tinejdžera je na TikToku svaki dan, stariji od 40 se informišu najčešće preko TV, a žene su medijski pismenije od muškaraca: Istraživanje o tome kako se informišemo

Građani Srbije, od svih medija, najviše vremena provode uz društvene mreže, oko 100 minuta dnevno, dok su slušajući radio proveli 57 minuta, a štampi 28 minuta dnevno, pokazali su rezultati istraživanja Cesida u okviru programa "Nova pismenost" koji zajednički sprovode Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID).

Nastavak na Blic...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.