Izvor: RTS, 03.Nov.2018, 21:39

Moravski koridor – glavna saobraćajnica za pola miliona stanovnika

Moravski koridor – glavna saobraćajnica za pola miliona stanovnika

Memorandum o razumevanju sa američkim "Behtelom", koji je potpisan sredinom meseca, praktično je prvo zvanični dokument o budućem Moravskom koridoru. Taj auto-putu od Pojata do Preljine povezaće koridore 10 i 11 i promeniti život za oko pola miliona stanovnika i 25.000 firmi u blizini trase.
Trasa budućeg Moravskog koridora vodi od Pojata, preko Kruševca, >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << Trstenika, Kraljeva , pa sve do Preljine, odnosno Čačka. Ove gradove sada povezuje saobraćajem veoma opterećen magistralni put koji je u poslednjih pet  godina tri puta rehabilitovan i koji prolazi, kroz naseljena mesta, pored škola, preko neobezbeđenih pružnih prelaza.

"Velike su gužve, saobraćaj je preopterećen posebno ovde gde je pružni prelaz i putevi se ukrštaju. Istu kilometražu od Beograda do Kruševca pređem za dva sata, a od Kruševca do Užica mi treba tri i po, četirisata", kažu anketirani vozači.
Izgradnja auto-puta od velikog značaja je za učesnike u saobraćaju, ali i one koji žive i rade duž Morave.
Direktor Regionalne privredne komore Kraljevo Zoran Tufegdžić kaže da auto-put prolazi kroz postojeću industrijsku zonu. 
"Ispravljanjem korita Morave stvara se još veći prostor za novu industrijsku zonu i sve ono što gravitira tokom ovog auto-puta, a to je preko 5.000 privrednih subjekata i preko 20.000 preduzetnika", navodi Tufegdžić.
Kako je istakao, prirednicima se otvara mogućnost za bolji plasman i lakši plasman njihovih proizvoda i otvara mogućnost za nove investicije.
Predsednik Opštine Vrnjačka Banja Boban Đurović kaže da će tim koridorom biti dostupni glavnom gradu Srbije, Beogradu za sat i po vremena.
"Imaćemo i transfer od aerodroma do Vrnjačke Banje. Po najavama do maja, juna će se otvoriti i Aerodrom "Morava", čime dobijamo veliki spektar mogućnosti da radimo na ono na čemu smo radili godinama, a to je dovođenje inostrane klijentele", napominje  Đurović.
Početak radova na ovom velikom infrastrukturnom projektu očekuje se 2019. Deonica dužine 110 kilometara trebalo bi da se izgradi za dve i po godine.
Pogledaj vesti o: Kruševac

Nastavak na RTS...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.