Kako biciklom protiv pandemije?

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 27.Jul.2020, 12:52

Kako biciklom protiv pandemije?

Subotica je jedan od vodećih gradova u Srbiji ako se gleda broj bicikala po glavi stanovnika. Tu činjenicu iskoristili su u jednoj američkoj kompaniji u ovom gradu kako bi stimulisali radnike da u vreme pandemije ne koriste javni prevoz kao potencijalno mesto zaraze, već da se prilikom dolaska na posao socijalno distanciraju dvotočkašima.

Za skoro dve godine radnog staža u kompaniji Ametek, Aneta Relić i njen bicikl su nerazdvojni saputnici na relaciji od i do posla. >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << Osim kada su napolju sneg, led ili kiša.

Stoga je u dobroj formi dočekala kompanijsko takmičenje i nakon skoro dva meseca, koliko je ono trajalo, uspela je da ostvari najveću kilometražu među svim njenim kolegama, 768 km , i osvoji zasluženu nagradu. Osim socijalnog distanciranja i ljubavi prema dvotočkašima, za to je imala još jedan dobar razlog.

“Bilo je super. Stvarno je bilo super. Bilo je dosta kolega koji su učestvovali, ali upornost je bila ta. Izdržati do kraja. Bilo je kiše, bilo je vetra, bilo je stvarno... Naporno vreme, baš, u tom periodu. Ali uspela sam. Izdržati do kraja. Mene je vodio cilj da ja to mom sinu osvojim, tako da je dobio poklon, taj bicikl, za rođendan, tako da je meni to bilo najdraže od svega. Tako da sam u tome bila istrajna i uspelo je”,  kaže Aneta.

Umesto naredbi i zabrana, u Ameteku su se odlučili na drugačiji pristup u socijalnom distanciranju. Da bi stimulisali radnike da što manje koriste javni prevoz i tako smanje mogućnost zaraze, ovo je bila samo jedna od stimulacija. Pravila su bila jasna – radnici su instalirali aplikaciju koja meri pređene kilometre biciklom, a ko prođe sa najviše kilometara preko cilja - dobija nov. Ostali su dobili utešne nagrade – rančeve Ametekovog biciklističkog kluba.

“Kao što vidite po velikom broju bicikala koji se nalaze ovde kod nas, naši zaposleni su nastavili da dolaze, a naša ideja jeste da nastavimo dalje sa aktivnostima u Ametek sajkling klabu i da osnujemo jednu lojaliti grupu koju bismo na određenom mesečnom nivou i nagrađivali”, ističe marketing koordinatorka u Ameteku Slađana Kovčin.

Uz standardne mere poput izostanka rukovanja, merenja temperature i obavezne dezinfekcije na ulazu, ova i slične akcije daju dobar rezultat koji se najbolje meri kroz nula zaraženih od izbijanja pandemije.

I dok se druge kompanije u industrijskoj zoni u Subotici suočavaju sa padom tražnje njihovih proizvoda na svetskom tržištu, u Ameteku mogu da se pohvale i rastom u jednom segmentu. Kako zbog pandemije ljudi izbegavaju da dodiruju kvake, raste tražnja za vratima sa automatskim otvaranjem. A upravo motore za takva vrata proizvode u Subotici.


Pogledaj vesti o: Subotica

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.