Osvrt na Sajam knjiga

Izvor: Pančevac-online.com, 30.Okt.2014, 15:35   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Osvrt na Sajam knjiga

Pedeset deveti Sajam knjiga u Beogradu, koji je otvoren 26. oktobra i trajaće do 2. novembra, i ove godine je privukao mnoštvo Pančevaca, što posetilaca, što izlagača i pisaca.

Na štandu Književne radionice Rašić u sredu, 29. oktobra, Vukašin Štreker, naš sugrađanin koji trenutno živi u Njujorku, potpisivao je primerke svoje knjige „Zabrana upotrebe vatre i vode”, a za danas (30. oktobar) najavljeno >> Pročitaj celu vest na sajtu Pančevac-online.com << je da će Nemanja Rotar na štandu „Arhipelaga” potpisivati primerke svoje nove knjige, biografije Mike Antića, pod naslovom „Sutradan posle detinjstva”.

U petak, 31. oktobra, u 16 sati, u sali „Borislav Pekić” biće predstavljena nova izdanja kulturnih ustanova iz Pančeva. Istog dana od 17 sati na štandu „Pančevačko čitalište” (Hala 4) biće promovisan novi broj „Kvartala”, dok će u „Areni” (Hala 1) u 18 sati biti prezentovana monografija o 16. bijenalu, a od 18.45 celokupna izdavačka delatnost KCP-a.

Narednog dana, u subotu, 1. novembra, u sali „Borislav Pekić”, od 18 sati, biće predstavljena knjiga „Ptice i parkovi Pančeva”, u izdanju TOP-a, te knjiga Mihajla Pupina „Osmotski pritisak i njegov odnos prema slobodnoj energiji”.

Posetiocima Sajma takođe preporučujemo da posete štand „Pančevačko čitalište”, na kojem se mogu prelistati, kupiti ili dobiti pojedina izdanja objavljena u našem gradu.

Za razliku od prethodnih godina, pančevačka izdavačka kuća „Mali Nemo” ovom prilikom ne učestvuje na Sajmu knjiga.

D. M.

(Opširnije u štampanom izdanju „Pančevca”.)
Pogledaj vesti o: Sajam knjiga

Nastavak na Pančevac-online.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Pančevac-online.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Pančevac-online.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.