neXt i McCann Beograd predstavljaju prvu IGTV seriju

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Maj.2021, 16:21

neXt i McCann Beograd predstavljaju prvu IGTV seriju

Nova neXt JOY kampanja svojim jedinstvenim formatom donosi osveženje u svakom smislu. Pored standardnih kanala komunikacije, na društvenim mrežama predstavlja i pravu igranu seriju koja se emituje na Instagramu. Kampanju je osmislio tim agencije McCann Beograd, pomerivši granice kreativnosti na digitalnim kanalima u želji da ciljnoj grupi priđe na inovativan način.

neXt JOY IGTV serija sastoji se od 5 epizoda i prati različite životne situacije 5 srednjoškolaca čije se osobine >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << opisuju kroz 5 novih neXt JOY ukusa. Radnja serije prati radnju TV reklame, nadograđuje je, razvija i odvodi u neočekivanom pravcu. Prva epizoda serije za manje od 24h imala je više od 10.000 pregleda.

Ovaj projekat je od samog početka bio jedan od najvećih izazova sa kojima sam se susrela u dosadašnjem radu. Serija za tinse, našu najoštriju publiku?! No way! Mnogo aspekata je trebalo uključiti i sa tim napraviti nešto novo i drugačije – naročito kada imamo osećaj da je “sve već viđeno” i da je “sve već urađeno”. Estetika same serije kao i reklame je prilagođena ciljnoj grupi. Prisutni su svi elementi koji su bliski tinejdžerima, kostim, boje, emojis, lokacije… Svi segmenti su pažljivo birani i primenjeni uz stalnu konsultaciju fokus grupa tinejdžera iz naše okoline. Ono sto me posebno raduje je sloboda i poverenje koje smo dobili od klijenta, gde su se zaista obrisale sve granice u odnosu agencija-klijent i gde smo sa velikom dozom optimizma zajedno krenuli u nešto novo,“ objašnjava Kristina Jovanović, Senior Art Director u agenciji McCann Beograd.

Od samog postavljanja komunikacione strategije kampanje, trudili smo se da se približimo „čuvenoj“ Generaciji Z i nemalo puta se susretali sa dilemom kakav sadržaj zapravo komunicira sa njima umesto što im se samo plasira. Suština je da bez obzira kojoj generaciji pripadate, problemi sa kojima se susreću tinejdžeri su univerzalni, okolnosti su drugačije. Ovom mini-serijom smo na nenametljiv način želeli da poručimo mladima da je u moru mogućnosti koje umeju da budu opterećujuće dovoljno da SAMO PROBAJU da naprave izbor i stanu iza svojih odluka, iako to ponekad znači izlazak iz komfor zone. Posebno zadovoljstvo predstavlja činjenica da smo imali priliku da isprobamo novi format i samim tim utičemo na razvoj lokalnog tržišta u segmentu digitalnih komunikacija.” kaže Aleksandra Grković, Brend menadžer za kategoriju đuseva, The Coca-Cola Company.

Kreativni tim:

Vladimir Simić – Creative Director TV & Video

Kristina Jovanović – Senior Art Director

Jelena Grahovac – Head of Art

Divna Peškir – Junior Copywriter

Dubravka Petrović – Creative Traffic

Dragana Božić – Copywriter Drive

Aleksandar Milojević – Strategic Planner

Jelena Mančić Lubardić – Production Artist

Nikola Nikolić – Head of Creative Services

Nebojša Ereš – AV Producer

Jelena Lešević – Group Account Director

Andrea Mitić – Account Manager

Jana Savić Rastovac – Executive Creative Director

Produkcija: Tuna Fish

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.