Zlatni i Sajamski ključevi za najbolje na 57. Sajmu nameštaja

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 10.Nov.2019, 15:16   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zlatni i Sajamski ključevi za najbolje na 57. Sajmu nameštaja

O dobitnicima je odlučivao internacionalni stručni žiri, kojim je predsedavala Francesca De Ponti, a članovi su bili: Branko Nikolić, Marko Sousa Santos, Gorazd Malačić i Tanja Jović.

Zlatni ključ za najboljeg mladog dizajnera pripao je timu arhitekata ABOVUS ARCHITECTS – „VAL – Desk Organizer“ – pametan dizajn.

Zlatni ključ u kategoriji doprinos razvoju dizajna dodeljen je profesorki JELENA MATIĆ, dok su Nominacije >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << dodeljene Milanu Kajganiću za „1+1 Element“ i Bogoju Bojoviću za „Tender kolekciju“.

Zlatnim ključem za art direkciju nagrađen je proizvođač GARDA.

Ove godine Zlatni ključ za iznenađenje sajma/dobar početak dobila je kompanija FAGUS, dok je Nominacija pripala proizvođaču RAST.

Zlatnim ključem za najbolji proizvod ovenčana je kompanija NUNC za sistem „ALA“ dizajn: STUDIO RU:T i Nataša Njegovanović.

Nominacije su dodeljene proizvođaču GAZZDA za proizvod: „MUNA Lounge chair“, dizajn: Salih Teskeredžić i proizvođaču: GIR za proizvod: „CURVE High table“, dizajn: Aspekt Studio.

Od ove godine na Međunarodnom sajmu nameštaja, opreme i unutrašnje dekoracije zajedničku nagradu dodeljuju Beogradski sajam i Blic žena. Prva takva nagrada „Sajamski ključ“ pripala je kompaniji Mobi Furniture iz Beograda, koja je na sajmu prikazala širok asortiman izložbenog programa i nameštaja koji proizvodi za kompletno opremanje domova. Nagradu su na svečanoj ceremoniji održanoj tokom treće sajamske večeri dodelile Danka Selić, generalna direktorka Beogradskog sajma i Sandra Subotin Čobanin, glavna i odgovorna urednica Blic žene.

Pored ove nagrade koja će postati tradicija, Beogradski sajam je nagradu Sajamski ključ dodelio u još tri kategorije. Za kontinuirano unapređenje sajamske prezentacije nagrađena je kompanija Radović – Enterijer iz Požege, dok je za ukupan sajamski nastup „Sajamski ključ“ pripao kompaniji Mita iz Leskovca. Sajamskim ključem za kompletnu promociju proizvodnog programa nagrađena je kompanija Matis iz Ivanjice.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.