Zenith: Usporava se rast online oglašavanja

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 09.Jul.2019, 16:28   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zenith: Usporava se rast online oglašavanja

Ta kompanija u vlasništvu francuske oglašivačke grupe Publicis u izveštaju objavljenom u ponedeljak navodi kako će internet oglašavanje predstavljati 52 posto globalnih troškova oglašavanja u 2021. godini, što bi bio prvi put da premašuje granicu od 50 posto.

Izveštaj se vremenski podudara s trenutkom kada kompanije za oglašavanje, uključujući tržišnog lidera WPP, beleže preusmeravanje klijenata na korišćenje internet platformi kao što su Google i Facebook kako bi došle >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << do potrošača.

Za velike oglašivačke grupe ponekad se smatralo da kaskaju u smislu digitalne strategije. Kompanija bivšeg šefa WPP-a Martina Sorrella S4 Capital kupila je u decembru oglašivačku kompaniju MightyHive iz San Francisca, sa strategijom da uđe među malobrojne igrače u svetu digitalnih medija i oglašavanja, podseća Reuters.

Trenutno, prema podacima Zenith-a, 47 posto ukupnog globalnog troška oglašavanja otpada na internet oglašavanje, nasuprot 44 posto prošle godine, ali se očekuje da će stopa rasta usporiti budući da tržište internet oglašavanja postaje zrelo.

2021 će biti prva godina jednocifrenog rasta troškova internet oglašavanja od pucanja dotcom balona 2001. godine„, rekao je Jonathan Barnard, šef odeljenja za projekcije u Zenith-u.

Međutim, dok veliki brendovi i dalje uveliko zavise od tradicionalnih medija, lokalna i mala preduzeća troše svoje budžete u celini na platforme kao što su Google i Facebook. Nasuprot tome, veliki oglašivači značajno manje od polovine svojih budžeta troše na online oglašavanje.

Očekuje se da će ukupna globalna izdvajanja na oglašavanje porasti za 28 milijardi dolara u 2019, procenili su u Zenith-u, dodajući kako će za oko polovinu tog rasta biti zaslužne Sjedinjene Države, čemu će doprineti brzi rast internet oglašavanja.

Po doprinosu tom rastu na drugom je mestu Kina, a slede Britanija i Indija, objavila je kompanija Zenith.

Izvor: Hina

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.