
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 11.Sep.2025, 11:17
Želiš da se iskriviš od sreće? Stigla je Kisela Bananica!
Time je Bananica zadržala kontinuitet sa tradicijom, ali ponudila tržištu nešto neočekivano i savremeno. Kampanju koja vam otima pažnju.
Kreativna ideja kampanje oslanjala se na koncept „iskrivljavanja“ – jer drzak ukus zahteva i drsku komunikaciju. Tako su tradicionalni kanali dobili iznenađujući obrt: billboardi su išarani, zvaničan Instagram profil „hakovan“, a komunikaciju je preuzeo jedan hejter.
Ova persona se ubrzo otkrila kao influenser Branko Jovanović, čime je brendu obezbeđen autentičan i relevantan ton, naročito za Gen Z publiku.
Rezultati su došli brzo. Podigao se ogroman hype na društvenim mrežama, povećan engagement i mnoštvo komentara koji i dalje...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...