Izvor: Advertiser-Serbia.com, 11.Sep.2025, 11:17

Želiš da se iskriviš od sreće? Stigla je Kisela Bananica!

Time je Bananica zadržala kontinuitet sa tradicijom, ali ponudila tržištu nešto neočekivano i savremeno. Kampanju koja vam otima pažnju.

Kreativna ideja kampanje oslanjala se na koncept „iskrivljavanja“ – jer drzak ukus zahteva i drsku komunikaciju. Tako su tradicionalni kanali dobili iznenađujući obrt: billboardi su išarani, zvaničan Instagram profil „hakovan“, a komunikaciju je preuzeo jedan hejter.

Ova persona se ubrzo otkrila kao influenser Branko >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Jovanović, čime je brendu obezbeđen autentičan i relevantan ton, naročito za Gen Z publiku.

Rezultati su došli brzo. Podigao se ogroman hype na društvenim mrežama, povećan engagement i mnoštvo komentara koji i dalje pristižu. Kampanja koju je osmislila agencija Ovation, pokazala je da se i brendovi sa dugom tradicijom, poput Štarka, mogu igrati formatima i pomerati granice komunikacije, bez kompromisa u prepoznatljivosti.

Štark je sa Kiselom Bananicom dokazao da inovacija i hrabrost donose novu energiju, kako na tržištu, tako i u percepciji potrošača. Jer sad znaš, da KAD OD SREĆE ŽELIŠ DA SE ISKRIVIŠ, tu je Kisela Bananica!

Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.