Završen još jedan Sajam viskija

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Nov.2018, 14:29   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Završen još jedan Sajam viskija

U subotu, 24. novembra od 12 časova beogradski SubBeerni Centar (Cetinjska 15) otvorio je vrata jedinog Sajma viskija u Srbiji!

Da ljubitelja ovog pića ima sve više u Srbiji, govori to da je preko 2500 ljudi posetilo treći Viski sajam. Vodeći srpski uvoznici i proizvođači predstavili su široki portfolio brendova, a bogati program sajma nudio je degustaciju više od 100 vrsta viskija.

U okviru sajma bile su održana jednočasovna predavanja o tradiciji, poreklu i razlikama >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << među vrstama viskija koju su držali svetski i domaći priznati barmeni: Ansisa Ancovsa, Vladimir Simić, Zdravko Brkić i Marko Miladinović.

Ansisa Ancovsa, jedan od svetskih šampiona u klasičnom bartendingu, na svojoj radionici The world’s loudest whisky tasting brought to you by Monkey Shoulder ispričao je zanimljivu priču Monkey Shouldera, ko stoji iza njega i kako se on pravi. Zdravko Brkić, Coca-Cola HBC Srbija brand ambasador, na radionici New Arrival And Well-known Whiskey Brands: Naked Grouse & Friends ekskluzivno je predstavio Naked Grouse viski, što je ujedno bila i premijera ovog brenda u Srbiji. Vladimir Simić, brand ambasador William Grant & Sons, govorio je o jedinstvenom svetu Glenfiddich maltova, najprodavanijeg svetskog single malt viskija, na radionici Malt Master Choice. Predavanje Unrivalled Bowmore, Marka Miladinovića, predavača i člana udruženja Bartenders 710, upoznalo je posetioce sa 12 godina starim originalnim Bowmore viskijem. Jedinstveni svet viski koktela predstavljen je na radionici Discover the world of whisky cocktails koju su specijalno spremali Zdravko Brkić i Vladimir Simić.

Celodnevni program i ove godine posetiocima nudio je zabavu u vidu raznovrsnih aktivacija kao što su otvoreni stolovi za BlackJack i bilijar, a kao i prošle godine posetioci su imali priliku da srede svoje brade u berbernici. Deo prihoda od ulaznica za radionice i aktivacija donirao se za podršku aktivnostima promovisanja odgovorne konzumacije alkohola.

Posetioci sajma su imali priliku da kupe originalne majice brenda DechkoTzar, srpskog dizajnerskog dvojica Braća Burazeri, koji su na kreativan način vezali Whisky fair i Beograd. Za muzički program i dobru atmosferu bili su zaduženi Duo Gitarinet i DJ Ognjen Krstić.

Kao nastavak sajamskih aktivnosti, sledećeg petka, 30. novembra od 18 – 20h u SubBeernom centru, organizovaće se i Aukcija otvorenih flaša, tokom koje će ljubitelji viskija imati priliku da kupe otvorene flaše sajamskih velikana po znatno povoljnijim cenama. Ulaz je slobodan, a organizovaće se i degustacija za sve koji budu kupili bilo koju flašu na aukciji.

Više informacija o sajmu i narednim aktivnostima potražite na whiskyfair.rs ili na društvenim mrežama Facebook i Instagram.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.