Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Mar.2020, 14:48 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Zaštita konkurencije u Srbiji na Kopaonik biznis forumu
Komisija za zaštitu konkurencije u narednom periodu, kako je istaknuto, biće usmerena ka realizaciji projekata edukacije tržišta, pre svega malih i srednjih preduzeća, a u saradnji sa međunarodnim organizacijama, istakao je u uvodnoj reči na panelu Nebojša Perić, predsednik Komisije za zaštitu konkurencije.
Poslovni i strateški imperativ kompanije Delez Srbija je održivo poslovanje u svim aspektima, od realizacije projekata u oblasti zaštite životne sredine i poštovanja >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << prava zaposlenih, do poslovanja koje je u potpunosti usklađeno sa pravnom regulativom.
„Tema zaštite konkurencije izuzetno je bitna za našu kompaniju i jako nam je važno da kolege razumeju, ali i u svom svakodnevnom poslovanju primenjuju sve njene aspekte i razumeju njenu važnost. U prethodnom periodu smo za zaposlene organizovali brojne obuke i radionice, ali i interaktivne elektronske treninge i naš sistem je u potpunosti usklađen sa zakonskom regulativom“, istakla je Milana Jević Gledović, potpredsednica za pravne poslove i zaštitu resursa, na početku panela.
Milana je istakla na panelu važnost poverenja koje dolazi od strane kupaca i strateških partnerstava koje kompanija gradi godinama unazad sa dobavljačima, kako lokalno, tako i na globalnom nivou.
Na panelu koji je vodio redovni profesor Ekonomskog fakulteta Dragan Lončar predstavljene su studije slučaja iz oblasti ekskluzivnih ugovora, politike formiranja cena i rabata.
O zaštiti konkurencije u Srbiji pričali su Milana Jević Gledović, potpredsednica za pravne poslove i zaštitu resursa Delez Srbije, Nebojša Perić, predsednik Komisije za zaštitu konkurencije, Marko Jović, Vip mobile, Miljan Kavedžić, JTI.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...