Zara ima tajno oružje kojim pobeđuje sve konkurente

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Mar.2016, 07:55   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zara ima tajno oružje kojim pobeđuje sve konkurente

Većina trgovaca popularnim modnim krpicama teško drži ritam sa Zarom. Ta kompanija ima već legendarno efikasan lanac snabdevanja i vrlo brzo puni svoje police artiklima koje viđamo na modnim pistama

Zaru često navode kao kompaniju koja ima najbolji poslovni model u sektoru.

Uvereni smo da Inditex, kompanija vlasnik Zare, ima najbolji poslovni model kad je reč o prodaji odeće i očekujemo dvocifreni godišnji rast zarade Inditexa u periodu od idućih pet godina >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << “, objavljeno je u analizi koju donosi Wall Street Journal.

Ovaj kako se čini besprekorni uspeh nije slučajnost. Zara u svom rukavu ima oružje koje joj omogućava da izbegne promašaje koji su vrlo česti u modnoj industriji.

Jedan od vodećih ljudi Inditexa Jesus Echevarria nedavno je za portal Refinery 29 objasnio da ta kompanija ima ‘centar za obradu podataka’ koji je u radu 24 sata dnevno. Taj centar za obradu podataka prikuplja podatke o prodaji iz svake pojedinačne prodavnice, a poseban tim se bavi reakcijama kupaca.

Mnogi Zarini konkurenti su proteklih godina imali problema jer nisu pogodili želje kupaca, ali Zara, čini se, taj problem rešava i pre nego se on pojavi.

Činjenica da ne izlažu previše artikala sličnog modnog stila, još je jedna prednost Zare pred konkurencijom jer su na taj način rešili problem čišćenja zaliha.

Izvor: poslovni.hr

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.