Za nagrade na festivalu Golden Drum takmičiće se 1215 radova iz 26 država

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Okt.2016, 10:34   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Za nagrade na festivalu Golden Drum takmičiće se 1215 radova iz 26 država

23. Golden Drum Međunarodni festival kreativnosti, koji će se održati od 18. do 21. oktobra 2016. u Ljubljani, primio je 1047 radova iz 26 zemalja. Pored toga mladi kreativci prijavili su 168 radova za Off Drum Competition:Ljubljana Poster Award, što ukazuje na trend da Golden Drum postaje sve privlačniji za mlade kreativce

Lučka Peljhan, direktorka Golden Drum takmičenja, je uzbuđena zbog ovogodišnjeg festivala i naglašava: „Zaista smo uzbuđeni što vidimo tako važan >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << i značajan rast od strane nezavisnih agencija, uključujući i ovu godine, a istovremeno imamo značajan rast od učesnika iz Adriatic regiona, jasno pokazujući da postoji značajan kreativni potencijal i lokalna inspiracija, i želja da se dobije priznaje svetske elite.“

Za Off Drum Competition Ljubljana Poster Award pristiglo je 168 radova, što je skoro 2 puta više nego prošle godine, dok je broj prijavljenih radova iz Adriatic regiona za Golden Drum nagradu porastao za 46% u odnosu na prethodnu godinu, 140 prijavljenja rada.

27 različitih agencijskih mreža dostavilo je svoje radove za Golden Drum takmičenje (25 prošle godine), dok je značajan porast prijavljenih radova od strane nezavisnih agencija (442 prijave ove godine, 46 više nego prošle godine).

Od 26 zemalja iz kojih su pristigli radovi ove godine, Turska je prijavila najviše uprkos izazovnim vremenima (158); sledi Rusija (147) čiji je broj prijava značajno porastao u poređenju sa prethodnom godinom. Najveći rast broja pristiglih radova zabeležen je u Hrvatskoj i Gruziji. Posle nekoliko godina, Bosna i Hercegovina i Kosovo se vraćaju na festival.

23. Golden Drum je uveo mnoge novine u takmičarskom programu. U kategoriji Best Practice najviše radove je prijavljeno u groupi Public Relations (73), Activation programme (64) i Branded Content (60), dok je u Best Piece kategoriji najviše priijavljenih iz grupe Press, zatim Film (146 ) i Out of Home (132).

Značajnu sadržajnu novost ovogodišnjeg takmičenja predstavlja i novoformirana grupa Capture of local spirit, namijenjena kreativnom korišćenju duha prostora. Za nagradu Best capture of local spirit će se takmičiti 42 rada.

O pobednicima će ove godine odlučivati 22 člana žirija, vrhunski međunarodno priznati stručnjaci iz kreativne industrije. Graham Lang, kreativni direktor, Y&R Advertising, South Africa & Africa, je predsednik žirija za Best Piece i Eduardo Marques, izvršni kreativni direktor, 180LA, Californija, predsednik žirija za Best Practice. O pobednicima takmičenja Off Drum Competition će odlučivati 5 članova žirija predvođeni od strane Jason Romeyko, Globalnog izvršnog kreativnog direktora, Serviceplan Group, Austrija.

Više o Golden Drum na www.goldendrum.com.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

I&F McĆošak: Brend i digitalni marketing

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Okt.2016, 07:26

U sredu 19. oktobra od 18 časova, jesenja sezona I&F McĆoška nastaviće se predavanjem Brend i digitalni marketing, koje će u Tribinskoj sali Doma omladine Beograda održati Dragana Marković, menadžerka za poslovni razvoj fullservice digitalne agencije Drive koja posluje u okviru I&F McCann Grupe.."U...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.