Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Dec.2014, 09:54   (ažurirano 02.Apr.2020.)

WAVE 8: Istraživanje navika, potreba i ponašanja korisnika društvenih mreža

ADVERTISER-SERBIA.COM / Brendovi trebaju bolje da razumeju društvene medija i njihovo korišćenje od strane današnjih potrošača jer samo razumevanjem potreba i ambicija potrošača i pružanjem sadržaja koji tada postaje društvena roba, brend može da izgradi čvrste i vrednosne odnose sa konzumentima >>>

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.