
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Avg.2025, 17:09
Višing u ekspanziji: edukacijom i oprezom protiv verbalnih prevara
Višing funkcioniše drugačije – koristi verbalne prevare kako bi naveo ljude da učine nešto za šta veruju da je u njihovom najboljem interesu. Višing često preuzima tamo gde fišing staje.
Višing postaje jedna od najmanipulativnijih i najbrže rastućih vrsta socijalnog inženjeringa i veoma značajan kanal za korporativne prevare. Na primer, AIB banka je početkom 2025. godine zabeležila porast višing napada od 79% u odnosu na prethodnu godinu, uključujući slučaj u kojem je jedan poslovni korisnik zamalo izgubio 41.000 evra tokom prevarantskog poziva. Pored toga, u jednom zapaženom slučaju koji je otkrila kompanija Google i označila ga kao UNC6040, napadači su targetirali korisnike Salesforce platforme u oko 20...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...