Veštačka inteligencija razvila novo energetsko piće

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Jul.2023, 08:38

Veštačka inteligencija razvila novo energetsko piće

Na tržište je lansirano novo energetsko piće, prvo takvo u svetu iza kojeg u potpunosti stoji veštačka inteligencija. Nema više bespotrebnog uticaja čoveka, od sada se za sve bitno brinu samo računari.

Ovo piće, objavljeno je, dolazi iz Hell Energyja. Svaki element novog ukusa, pomno odabrane sastojke, dizajn, pa čak i marketinške elemente razvila je AI, kažu oni koji su proces nadzirali, pa tvrde da je veštačka inteligencija piće – čak i probala.

Veštačka >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << inteligencija koristi ogromnu količinu informacija i znanja dostupnih na Internetu, može obrađivati i otkrivati veze brzinom koja je ljudima gotovo nepojmljiva. Osim toga, poseduje i sveobuhvatno znanje o energetskim pićima, uključujući njihove sastojke, prodajne rezultate, zdravstvena istraživanja, preporuke i povratne informacije potrošača. Može s lakoćom da integriše najnovije trendove i informacije u svoje analize – kažu iz kompanije, koja je tako od veštačke inteligencije (ne otkivaju koje) zatražila da im razvije novo piće.

Pri tom procesu je uzeta u obzir velika količina podataka, kao i očekivanja potrošača, pa je formulisan „savršeni“ recept. Energetski napitak je obogaćen vitaminima, aminokiselinama i biljem, istovremeno je usklađen sa zakonodavstvom prehrambene industrije, uključujući optimizaciju preporuka EFSA-e (Evropska agencija za sigurnost hrane) i poštivanje standarda preporučenog dnevnog unosa (RDA).

Ovaj način razvoja je prvi put da je veštačka inteligencija sprovela sofisticiran proces razvoja proizvoda unutar sektora energetskih pića. Recept se čuva u strogoj tajnosti, a preporuke za njegovu zaštitu takođe je dala AI. Pohranjen je na jednom računaru u mađarskoj fabrici Hell Energy, opremljenom naprednim sigurnosnim sistemom. Dizajn prostorije u kojoj se nalazi mašina takođe je razvila veštačka inteligencija. Međutim, imajući na umu važnost rezervne kopije, kopija recepta sigurno se čuva u trezoru u Švajcarskoj.

Veštačkom inteligencijom dizajnirano je i pakovanje novog energetskog pića. Limenka tako sledi najnovije trendove, uključuje paletu boja ove kompanije, ali u novom stilu.

AI je kreirala tri varijacije ukusa i digitalizovala ih kako bi ih „probala“. Nakon degustacije sve tri recepture i analize opsežnih podataka i statistika, korišćena je i prediktivna inteligencija za odabir „pobedničkog“ ukusa. Tako je rođen ukus „Tutti-frutti & Berry-blast“, koji stiže na tržište u više od 60 zemalja širom sveta već od ovog leta.

Izvor: bug.hr

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.