Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Dec.2016, 14:45   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Veliki praznični intervju sa liderima najznačajnijih agencija za tržišno komuniciranje u Srbiji, II deo

Veliki praznični intervju sa liderima najznačajnijih agencija za tržišno komuniciranje u Srbiji, II deo

Završetak kalendarske i poslovne godine je i ovog puta povod da sa rukovodećim ljudima iz advertajzing, medijskih i PR agencija u Srbiji porazgovaramo o postignutim ciljevima u odlazećoj godini, planovima za dolazeću, kao i o „faktoru okruženje“, u kojem te iste planove treba realizovati…Ovaj serijski intervju će biti objavljivan u segmentima tokom narednih dana, pre i posle novogodišnjih i božićnih praznika…Razgovor vodio Nenad Danilović

Našim sagovornicima postavili >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << smo sledećih nekoliko pitanja:

Bojan Stankov, Managing Director Communis DDB

…značajni projekti i aktivnosti agencije u 2016…Godina na izmaku uvek je teža od prethodne, ali takođe i lakša od one koja dolazi. U principu, ne bavimo se previše prošlošću već smo pre orijentisani na izazove koji su pred nama, ali mogu da kažem da sam načelno zadovoljan kako smo poslovali tokom 2016. godine, uzevši u obzir sve izazove koji su bili pred nama. Na kvalitetan način smo osmislili i realizovali neke bitne projekte iza kojih možemo ponosno da stanemo, ali i ostvarili određene ciljeve koje smo sebi postavili. Ponosni smo na sve uspešno završene poslove, ali se ne odričemo ni onih manje uspešnih jer smo i iz njih dosta naučili.

…ocena poslovne godine 2016…I dalje se oseća smanjenje investicija u komunikaciji prema potrošačima kroz klasične kanale. Kompanije i brendovi su svesniji značaja digitalne komunikacije i primetne su učestale promocije i aktivacije kroz online kanale. Takođe, čini se da su i ciljne grupe tj. potrošači sve zahtevniji i da im je potrebno konstantno nuditi nešto novo i drugačije.

…poslovna očekivanja u 2017…Očekujem da će trendovi nastaviti ubrzano da se smenjuju. Pooštriće se konkurencija na svim poljima, a digitalni kanal komunikacije će i dalje nastaviti da raste u smislu da će imati i prevlast u odnosu na neke druge klasične kanale komunikacije. Poruka koja se šalje potrošačima moraće da bude dobro osmišljena i u relevantnoj formi u cilju što veće interakcije, budući da potrošač sve manje pažnje posvećuje gledanju i slušanju reklame.

…praznične želje & čestitke klijentima i budućim oglašivačima…Svim klijentima i oglašivačima želim uspešne poslovne rezultate uz dobru i drugačiju komunikaciju, ali i nešto više smeha jer stvari uvek nekako bolje „kliknu“ kada se u životu više smejemo… što bismo mi u Communisu rekli „life is communication“, stoga uživajmo više u svemu tome!

Marko Pešić, Executive Director Ovation BBDO

…značajni projekti i aktivnosti agencije u 2016…Želje koje smo sami sebi poželeli na vašem portalu krajem 2015, uspeli smo da ostvarimo u ovoj godini. Zadovoljni smo što smo unapredili saradnju sa postojećim klijentima, ali i iskoračili u drugačije projekte i saradnju sa novim klijentima.

U predvorju ovih rezultata je interni razvoj ljudskih kapaciteta i angažovanje novih talenata. Svaki od tri koloseka našeg napretka – organski rast, međunarodni projekti i akvizicija novih klijenata direktno zavise od ličnog i profesionalnog razvoja ljudi koji na njima operišu.

…ocena poslovne godine 2016…Zadovoljni smo što smo ispunili zacrtane planove.

Kao deo globalne advertajzing mreže, ne možemo da zanemarimo ovogodišnje pojavljivanje nekoliko velikih globalnih brendova na našem tržištu. Za industriju tržišnih komunikacija to je donelo nesporno unapređenje poslovnog ambijenta ali i izazove koji povlače dodatnu odgovornost i za koje smo mi u Ovation BBDO spremni.

Sa širenjem tržišta i regionalni/lokalni klijenti imaju želju da odskoče u odnosu na buduću konkurenciju. Unapređenje njihovog poslovanja i komunikacije podstiče i našu industriju na dodatno brušenje i napredovanje.

Konačno, na ozbiljniji rad su nas kao industrije ove godine primorali i festivali – lokalni, regionalni i oni sa svetskom licencom. Na kraju godine je bitno i održati zdrav takmičarski duh i biti što bolji u međusobnom odmeravanju kreativnih potencijala.

…poslovna očekivanja u 2017…Očekujemo godinu sličnu 2016.

…praznične želje & čestitke klijentima i budućim oglašivačima…Klijentima želimo da nastave da nas inspirišu svojim poslovanjem, budu aktivni članovi naših timova i podrže predloge unapređenja komunikacije brendova na kojima zajedno radimo. Samo tako možemo da izvučemo najbolje jedni od drugih.

Budućim oglašivačima želim da se ugledaju na naše klijente. 

Ninoslava Martinović, direktorica Kreativa Unlimited

…značajni projekti i aktivnosti agencije u 2016…Za Kreativu Unlimited je 2016. bila veoma uspešna i značajna godina u kojoj smo naše poslovanje i agencijski fokus značajno usmerili ka digitalnom prostoru. Za dodatno usavršavanje u ovoj oblasti pomogli su nam eksperti iz Velike Britanije i Izraela, kroz direktnu podršku Evropske banke za obnovu i razvoj. Pored BTL-a i integrisanih komunikacija, u čemu smo do sada bili najaktivniji, klijenti nas angažuju i na polju digitalnih komunikacija, budući da su prepoznali potencijal koji agencija ima. Takođe, naše projekte koje sprovodimo na mestima prodaje sada sve više osmišljavamo prema principima Shopper Marketinga. Nakon CEE regiona, gde smo već organizovali ovakve kampanje, u 2016. smo po prvi put to primenili u Srbiji.

…ocena poslovne godine 2016…Zbog nepovoljnih opštih uslova koji vladaju na tržištu i u godini za nama održao se pritisak klijenata na snižavanje cena agencijskih usluga. Industrija komunikacija se najdinamičnije razvija, a agencije, zbog prirode i organizacije poslovanja, najpre usvajaju te promene. Iako se budžeti za kampanje smanjuju, potražnja za agencijskim uslugama je i dalje velika.

…poslovna očekivanja u 2017…Promene u našoj industriji, na globalnom nivou, dešavaju se eksponencijalnom brzinom. Održavanje koraka sa gotovo svakodnevnim promenama trendova i tehnologija predstavljaće najveći izazov i u 2017. godini. Rast broja komunikacionih kanala i alata, nameće potrebu za konstantnim usavršavanjem veština koje su potrebne za njihovu efektivnu upotrebu.Takođe, i u narednoj godini možemo da očekujemo rast uticaja “data-driven” marketinga i CRM-a, što će se bitno reflektovati na to kako agencije postavljaju svoje kreativne strategije.

…praznične želje & čestitke klijentima i budućim oglašivačima…Sadašnjim i potencijalnim klijentima želimo pre svega da osnaže sposobnosti i resurse za adaptaciju na promene. Moć prilagođavanja nikada nije imala veći značaj nego sada, u vremenu konstantnih promena, kada je veliki zadatak postići stabilnost poslovanja.

Nastavak sutra…

Autor: Nenad Danilović

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






 Povezane vesti
Veliki praznični intervju sa liderima najznačajnijih agencija za tržišno komuniciranje u Srbiji, III deo

Veliki praznični intervju sa liderima najznačajnijih agencija za tržišno komuniciranje u Srbiji, III deo

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Dec.2016, 11:26

Završetak kalendarske i poslovne godine je i ovog puta povod da sa rukovodećim ljudima iz advertajzing, medijskih i PR agencija u Srbiji porazgovaramo o postignutim ciljevima u odlazećoj godini, planovima za dolazeću, kao i o „faktoru okruženje“, u kojem te iste planove treba realizovati…Ovaj...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.