Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Nov.2025, 12:11

VELJKO GOLUBOVIĆ: DIGITALNI DELIRIJUM – Ko prompta, mnogo ne misli

Zašto delirijum?
U potpisu naziva ovog feljtona, originalno je stajalo „auto-psihološki vodič kroz AI ludilo“.
To je nekako zvučalo previše otvoreno i premalo ozbiljno za pokušaj da se uvede bar neka struktura i jasnoća u rasulo kojem smo izloženi i uredi egzistencijalni haos koji je u nama.
Tako da nije više ispod imena, ali može već sutra da se promeni kao što se, inače, sve neprestano i sve brže menja.
Delirijum je digitalni zato što smo preopterećeni informacijama i ogromnim količinama digitalnih sadržaja do te mere da gubimo fokus, osećaj za realnost i sposobnost da razlikujemo važno od nevažnog.
I ne samo to.
Postali smo digitalno zavisni....

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.