Utorak. Biro za propagandu. i PHD Media osvojili Effie Grand Prix za Jadran Galenski Laboratorij

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Apr.2023, 13:55

Utorak. Biro za propagandu. i PHD Media osvojili Effie Grand Prix za Jadran Galenski Laboratorij

Na novom izdanju Dana komunikacija proglašeni su pobednici nagrade Effie Awards Croatia, koja slavi efektivnost marketinške komunikacije. Statue su dodeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata tokom protekle godine.

Dobitnik Grand Prixa i nosioc zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2023 je Jadran Galenski Laboratorij sa agencijom Utorak. Biro za propagandu. za >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << projekat OŠ I EFFIE STAVIT U NOS? u saradnji sa agencijom PHD Media u kategoriji Zdravlje.

Srebrnu nagradu osvojio je projekat GUC GUC klijenta Studenac i agencija Imago Ogilvy, Ascanius Media, Drap i Rational International u kategoriji Pića, kao i projekat Uplift klijenta Mastercard Europe, podružnica Zagreb s primarnom agencijom Val grupa komunikacije uz saradnike Algebru, RTL Hrvatska, Dentsu Croatia i Ekonomski institut Zagreb u kategoriji Korporativna reputacija i odnosi s javnošću.

Bronzane nagrade su dodeljene klijentu Ledo Plus i agenciji Šanavala te strateškom partneru Go2Digital za projekat Vrijedi ponoviti u kategoriji Hrana; kao i Jamnici plus i agencijama PINK MOON, STUDIO NEXUS i Producenti za projekat Vrijeme je za godišnji u kategoriji Pića; klijentu Raiffeisen bank (Hrvatska) i agencijama McCann Zagreb, Degordian i Publicis za projekat RBA Neovisni u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge te Boltonu Croatia i agenciji EssenceMediacom za projekat Priča o mirisu kojeg se sjećate. I sjećate. u kategoriji Dugoročna učinkovitost.

Okupljanje komunikacijske zajednice u izvrsnom raspoloženju uveličalo je proslavu najefikasnijih hrvatskih marketinških projekata i uz sjajno raspoloženje zatvorilo još jedno izdanje Dana komunikacija.

Više informacija o festivalu potražite na www.danikomunikacija.com.

Foto: Emica Elveđi, PIXSELL

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.