Izvor: Advertiser-Serbia.com, 01.Maj.2015, 09:46   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Uspešnom kampanjom agencije McCann Beograd do prvog sertifikovanog psa vodiča u Srbiji

Agencija McCann Beograd je u leto 2013. godine u saradnji sa Udruženjem za slepe i slabovide osobe „Beli štap“ pokrenula kampanju za prikljupljanje sredstava za kupovinu prvog sertifikovanog psa vodiča u Srbiji. Uz pomoć stručnjaka iz digitalne agencije Drive, kampanja „Web blackout“ realizovana na digitalnim medijima kroz „zamračenje“ vodećih Internet portala ubrzo je prerasla u veliku medijsku akciju. Objavljeni su potpuno crni oglasi u štampanim medijima, a Televizija Studio >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << B je na desetak sekundi potpuno zacrnila svoj program. Osim što je izazvana pažnju građana, kampanja je dovela do toga da su se za akciju zainteresovali domaći i strani donatori koji su svojim sredstvaima omogućili da prvi pas vodič stigne u Srbiju. Kreativni tim agencije McCann Beograd dao je dodatni doprinos akciji, tako što je u saradnji sa UK Parobrod organizovao „Parobrodiranje-Slobodnim stilom“, humanitarnu prodajnu izložbu grafika čiji autori su zaposleni u agenciji McCann Beograd. Svi radovi su prodati za jedno veče i prikupljeno je preko 100.000 dinara.

Povodom obeležavanja Svetskog dana pasa vodiča i dolaska prvog sertifikovanog psa vodiča Astora za slepe i slabovide osobe uručena je zahvalnica Udruženja “Beli štap” koju su primili Milena Kvapil Associate Creative Director agencije Mccann Beograd i Slobodan Marković Creative Director agencije Drive.

„Jako smo srećni što smo bili deo akcije koja je dovela do toga da danas upoznamo Astora, divnog labradora, prvog sertifikovanog psa vodiča u našoj zemlji. Drago nam je da je naša kampanja ne samo podigla svest o ovom problemu naših sugrađana, već i da su zahvaljujući njoj, za akciju saznali pojedinci, kompanije i institucije koje su bile u mogućnosti da pruže konkretnu finansijsku pomoć. Agencije McCann Beograd, Drive, kao i ostale agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe , uvek su spremne i raspoložene da se uključe u ovakve društveno korisne projekte i posebno nam je drago kada vidimo da je naš kreativni rad doprineo da se bar deo problema uspešno reši“ istakla je Milena Kvapil iz agencije McCann Beograd.

U Srbiji oko 12.000 građana ima problem sa vidom, njih 9.000 potpuno je slepo, a oko 3.000 je slabovido. Udruženje “Beli štap” pokrenulo je nekoliko akcija koje za cilj imaju afirmaciju samostalnog života slepih i slabovidih osoba.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.