Uspešno poslovanje jednako je uspešnom upravljanu promenama

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Maj.2023, 16:19

Uspešno poslovanje jednako je uspešnom upravljanu promenama

Tri ključna koraka za uspešno upravljanje promenama u velikim sistemima

Mihailo Janković, CEO MK Group i predsednik SAM-a


• Probudite kod ljudi želju za promenom tako što ćete im približiti idealnu sliku budućnosti koju želite da postignete i šta je tu dobro za njih

• Konzistentna i konstantna komunikacija je neophodna, jer ako vi ne komunicirate, onda će komunicirati oni koji su protiv promena

• Živite promene, jer uprkos tome >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << što mnogi naprave promenu, suštinski ne promene kulturu i ne žive promenu, tako da se lako stvari vrate na staro

Tri ključna razloga što kompanije ulaze u promene

Dragan Popović, predsednik AIGO


• Promene moraju da budu utkane u kulturu firme, kao nešto što je napredak, boljitak ili nešto što mi u sistemu AIGO zovemo level-up. Glavni razlog zašto firme ulaze u promene – na prvom mestu je neuspeh ili relativan uspeh firme

• Drugi bitan razlog je kompleksnost organizacije, praćenje performansa organizacije i svakako pojedinaca koji čine taj sistem

• Ono što je možda najvažnije – tržišna situacija – potrebe ili zahtevi tržišta koje vi ne nudite, a konkurencija nudi bolje, ili jefitiniji proizvode od vaših, sa boljom logističkom mrežom.

Zbog kojih situacija promena mora da se sprovede

Dragomir Kostić, general manager Atlantic brands i član UO SAM-a


Sprovođenje promena najčešće se dešava u tri sitiacije,

• Kada rezultati poslovanja nisu dobri

• Kada tržište ili okruženje zahteva promene

• I kada su rezultati poslovanja dobri, ali želimo još više da ih unapredimo

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.