Uspešan start saradnje Telenora i New Moment-a

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Maj.2017, 16:04   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Uspešan start saradnje Telenora i New Moment-a

Odlični rezultati nakon prvog kvartala saradnje svedoče da je uspešno postavljen temelj zajedničkog rada između Telenora i agencije godine u Srbiji

Agencija New Moment je izabrana za novu kreativnu agenciju koja će kreirati komunikaciju za Telenor. Već u prva tri meseca saradnje, kreirano je 6 TV spotova i čak 9 kampanja.

Telenor spada u kategoriju najvećih klijenata u Srbiji. Kada agencija osvoji tako veliki account, najvažnije je da efikasno uspostavi adekvatan >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << poslovni model kao odgovor na nove zahteve, kako bi radom agencije bili zadovoljni i novi i postojeći klijenti. New Moment kompanija u Beogradu ima 90 izuzetnih kreativaca i stručnjaka, koji rade srcem i posvećeni su kreativnosti i uspehu. Pored Beograda, New Moment je regionalna kompanija koja ima agencije u Bugarskoj, Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni, Crnoj Gori, Albaniji i Makedoniji, sa ukupno 220 zaposlenih”, istakao je Žarko Sakan, managing direktor agencije New Moment.



Prema rečima, Jelene Stekić ATL consumer manager-a, veliki je izazov iznova biti atraktivan, aktuelan i zanimljiv za više od 3 miliona korisnika u Srbiji. “Biti deo komunikacija u kompaniji koja je inovativna i progresivna poput Telenora, je veoma zahtevno, ali i izuzetno uzbudljivo. Zato nam je važno da naš partner bude kredibilna i kreativna agencija koja razume potrebe naših korisnka i da brzo i lako ide u korak sa digitalnim trendovima



Ana Šutić, kreativna direktorka agencije, ponosna je na rezultate koje je New Moment tim postigao za kratko vreme. “Cilj nam je bio da unesemo kreativno osveženje u Telenor komunikaciju, uz poštovanje komunikacionih platformi na kojima brend počiva i u tom smislu je sjajno što Klijent ukazuje poverenje našim konceptima. Svaka kampanja je rezultat zajedništva našeg tima, koji prati sve stadijume procesa, od ideje do realizacije. Zato nam je, kao i uvek, važno da svaka kampanja odgovori na postavljeni zadatak i potrebe tržišta i istovremeno raduje svakog od nas.“



Agencijski tim na projektu:

Ana Šutić, Creative Director

Igor Milovanović, Head of Art

Milutin Marković, Art Director

Mina Marković, Art Director

Nemanja Špoljarić, DTP

Jasmina Nikolić, Client Service Director

Sandra Kovačevicć Account Director

Sara Đurovic, Account Manager

Nemanja Jovanović, Account Manager

Matija Ilić, Account Executive

Ivana Pavić, Account Executive

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.