United Media dovodi Forbes u region

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Maj.2023, 15:49

United Media dovodi Forbes u region

Kao dodatak jednom od najuticajnijih poslovnih medijskih brendova, novi Forbes portali biće vrhunske platforme za iniciranje razgovora i tema o nekim od najuticajnijih lidera, menadžera, investitora i preduzetnika iz Adriatic regije, onima koji pokreću promene, transformišu poslovanje i imaju značajan uticaj na svet.

Uzbuđeni smo što ćemo zajedno sa United Media pokrenuti Forbsova izdanja u Adriatic regionu“, rekao je Peter Hung iz Forbes-a. „Posvećeni >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << smo promovisanju preduzetništva širom sveta, a novim izdanjima u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini značajno ćemo povećati naše prisustvo u Evropi”.

Velika je čast i privilegija za United Media da sarađuje sa tako velikom i uglednom kompanijom kao što je Forbes. Ovaj ekskluzivni ugovor je u skladu sa našim strateškim planom o proširenju poslovanja i razvoju novih platformi za naše korisnike. Pokretanje digitalnih izdanja Forbesa u regionu je značajan korak napred u ostvarivanju cilja da čitaocima pružimo najnovije vesti i informacije o poslovanju, finansijama i drugim važnim temama. Ovom saradnjom moći ćemo da im ponudimo pristup Forbsovom sadržaju i analizama i uvereni smo da će ovo doneti suštinsku promenu u digitalnom okruženjuna teritoriji jugoistočne Evrope”, rekla je Aleksandra Subotić, izvršna direktorka United Media.

Ugovorom je predviđeno da, do kraja godine, bude pokrenuto pet novih Forbes Adria sajtova. Oni će u potpunosti imatu pristup svim Forbes sadržajima ali će donositi i lokalne priče. Forbes izdanja u Srbiji, Hrvatskoj, BiH, Crnoj Gori i Sloveniji vodiće iskusni urednici i novinari koji će se pobrinuti da lokalni sadržaj bude jedinstveni prilagođen potrebama publike. Kako privreda u Adriatic regionu nastavlja da raste i da se razvija, Forbes sajtovi će biti tu da pruže najnovije vesti, analize i uvid u svet poslovanja.

O United Media:

United Media je deo United Group-a i vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi. Posluje u osam zemlaja i ima 4.200 zaposlenih, a godišnje proizvodi više od 40.000 sati originalnog sadržaja koji vodeći međunarodni operateri distribuiraju na tržište od više od 40 miliona ljudi.

Pored toga, u svom portfoliju ima 55 televizijskih stanica, od kojih sedam sa nacionalnom dozvolom i uspešan digitalni portfolio od 30 veb portala, kao i šest štampanih izdanja i 5 radio stanica. Kompanija takođe nudi jedinstvenu uslugu oglašavanja sa prodajom reklamnih slotova i preciznim targteiranjem u skladu sa ciljnom grupom za odabrane kanale.


O Forbesu:

Forbs slavi uspeh proslavljajući one koji su ga postigli i one koji žele da ga postignu. Forbes okuplja najuticajnije lidere i preduzetnike koji pokreću promene, transformišu poslovanje i imaju značajan uticaj na svet.

Brend danas dopire do više od 140 miliona ljudi širom sveta kroz svoje pouzdano novinarstvo, prepoznatljive LIVE i Forbes virtuelne događaje, prilagođene marketinške programe i 45 licenciranih lokalnih izdanja u 76 zemalja.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.