U radu žirija prestižnog takmičenja Effie Awards Europe 2023 učestvuje čak 7 hrvatskih stručnjaka

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Jun.2023, 16:58

U radu žirija prestižnog takmičenja Effie Awards Europe 2023 učestvuje čak 7 hrvatskih stručnjaka

Evropsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (EACA) i Effie Awards Europe objavili su popis marketinških lidera koji će odabirati najefikasnije od marketinških projekata u Evropi. Effie Awards Europe 2023 beleži značajan skok u broju hrvatskih predstavnika u žiriju u odnosu na prethodne godine, što svedoči o stručnosti, ali i rastućoj važnosti hrvatske industrije tržišnog komuniciranja.

Hrvatski će stručnjaci žirirati u sve tri velike kategorije: Best >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << of Europe, Multi-market i Positive Change, a ocenjivanje marketinških projekata sprovodiće se u dva kruga. U žiriranju prvog kruga kategorija Multi-market i PositiveChange svoje će stručne stavove dati Nikolina Bradić Belobrajdić (Brand and Campaign Manager, Fortenova grupa) i Nikša Farac (Marketing Director, Kraš), dok će Ružica Račić Mršo (Marketing Director, HEINEKEN Croatia) učestvovati u donošenju odluka drugoga kruga u istim kategorijama. Ovi iskusni marketinški stručnjaci svoje su veštine višestruko iskazali u odlučivanju o najefikasnijim hrvatskim projektima.

O najboljim projektima kategorije Best of Europe u prvom će krugu odlučivati, među kolegama iz Evrope, Nikola Žinić (Co-Chairmanand Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey) i Zvonimir Seki (Chief Marketing Officer, Franck). Vanja Vaniček (Directorof Marketing, Customer Experience& Communications, E.ON Hrvatska) i Rajna Cuculić (Director, GroupM), učestvovaće će u žiriranju drugog kruga. Reč je ujedno o članovima organizacijskog odbora hrvatskog izdanja takmičenja Effie, koji su se ranijih godina svojom stručnošću isticali i u žiriranju na nacionalnim, ali i evropskim takmičenjima.

Čak 150 članova žirija iz 24 evropske zemlje procenjivaće širok spektar kvaliteta svake kampanje kako bi odredili koje će od njih postati finalisti te osvojiti nagradu. Članovima iz Hrvatske, ali i ostatku žirija, čestitamo i želimo produktivan ocenjivački proces i kvalitetno iskustvo žiriranja. Popis žirija u celosti dostupan je na linku.

Effie Awards svetska je nagrada tržišnog komuniciranja koja se dodeljuje najefektnijim projektima iz celog sveta. Dodelu nagrada Effie u Hrvatskoj na Danima komunikacija organizuje HURA, a hrvatskim oglašivačima je to najvažnije takmičenje u industriji tržišnih komunikacija.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.