Top 10 najprodavanijih brendova na svetu

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Dec.2015, 08:23   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Top 10 najprodavanijih brendova na svetu

Coca-Cola je najprodavaniji globalni brend u domenu robe široke potrošnje, sa ukupnom prodajom koja premašuje 50 milijardi dolara, pokazuje izveštaj Billion Dollar Brands 2015 (Brendovi od milijardu dolara) koji je sastavio European Supermarket Magazine (ESM) u saradnji sa istraživačkom kućom Euromonitor International

Coca-Colin najbliži rival, Pepsi, našao se na drugom mestu ove rang liste, dok Nestléov Nescafé zauzima treću poziciju. P&G-jev brend Pampers je najbolje rangiran >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << neprehrambeni brend, koji je na ovoj listi zauzeo četvrtu poziciju.

Među prvih deset su se našli i azijski brend nudli Master Kong (5. pozicija), kineski mlekarski gigant Yili (6. pozicija), P&G-jev detergent Tide/Ariel (7.), Coca-Colin Sprite (8.), kineski brend mleka i mlečnih proizvoda Mengniu (9.) and PepsiCov brend Lay’s/Walkers (10.)

The Billion Dollar Brands 2015 izveštaj je globalni potošački barometar o izboru brendova koji kupci prave širom sveta, izjavio je Stephen Wynne-Jones, urednik ESM-a.

Iako su se na vrhu liste našli globalno poznati brendovi, rastući uticaj azijskih potrošača na sliku globalnog tržišta doprineo je da se i nekoliko azijskih brendova nađe u prvih 10, navodi se u izveštaju.

Kompletan izveštaj možete pogledati OVDE

Prvih deset brendova na ovoj listi ostvaruje ukupnu prodaju od 250 milijardi dolara godišnje.

Izvor: InStore

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.