Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Jul.2015, 08:46 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Tinejdžerski brend pobeđuje Victoria’s Secret
Aerie, American Eagle brend za veš, je osvojio devojke zbog toga što koristi realne modele
Prošle godine je Aerie odustao od retuširanja fotografija i fotošopiranja za reklame a to im se višestruko isplatilo. Brend je svoju prodaju povećao za 9%, a na fotografijama možete videti žene u vešu koje su mnogo stvarnije od modela Victoria’s Secret. „Svrha ‘aerie Real“ je da saopšti da nema potrebe da se retušira lepota, i da se mladim ženama svih građa da šansa da otkriju >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << sjajne stilove koji su najbolji za njih,“ rekla je šef prodaje Jennifer Foyle.
„Ostavljamo tragove na koži, ostavljamo tetovaže, ono što zaista vidite to i dobijate„, rekla je pr brenda.
Izvor: www.mtv.rs
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...