Tinejdžerski brend pobeđuje Victoria’s Secret

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Jul.2015, 08:46   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Tinejdžerski brend pobeđuje Victoria’s Secret

Aerie, American Eagle brend za veš, je osvojio devojke zbog toga što koristi realne modele

Prošle godine je Aerie odustao od retuširanja fotografija i fotošopiranja za reklame a to im se višestruko isplatilo. Brend je svoju prodaju povećao za 9%, a na fotografijama možete videti žene u vešu koje su mnogo stvarnije od modela Victoria’s Secret. „Svrha ‘aerie Real“ je da saopšti da nema potrebe da se retušira lepota, i da se mladim ženama svih građa da šansa da otkriju >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << sjajne stilove koji su najbolji za njih,“ rekla je šef prodaje Jennifer Foyle.

Ostavljamo tragove na koži, ostavljamo tetovaže, ono što zaista vidite to i dobijate„, rekla je pr brenda.

Izvor: www.mtv.rs

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.