Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Jul.2022, 17:49

TikTok odustaje od svojih planova o kupovini uživo

TikTok odustaje od svojih planova o kupovini uživo

TikTok od prošle godine u Velikoj Britaniji testira „live shopping“ funkciju, a sve je počelo sa događajem za više brendova pod nazivom „On Trend“ u decembru. Međutim, ubrzo je postalo jasno da lajvstrim kupovina nije privukla dovoljno pažnje i publike, prodaja je bila loša i neki kratori su izašli iz projekta u potpunosti.
Kompanija je planirala da Shop pokrene u Nemačkoj, Francuskoj, Italiji i Španiji, kao i SAD-u kasnije tokom godine, ali je u međuvremenu potvrđeno da je trenutno fokus da samo u Velikoj Britaniji projekat zaživi i da se eventualno načini uspešnim.
Onlajn kupovina uživo, koju predvode kreatori i influenseri, u teoriji može da bude veliki poslovni projekat za kompaniju ByteDance...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.