Izvor: Luftika.rs, 20.Mar.2024, 14:35

Teška istina o prodaji: Zašto njome nikako ne treba opterećivati one kojima to nije posao?

Kratko i jasno: ne samo da nije humano, nego dugoročno nije ni efektivno (pa ni isplativo) “motivisati”, pritiskati ili uslovljavati članove tima da se bave plasiranjem usluga i proizvoda.
Osim ako su sami prodavci, i osim ako je to jasno iskomuniciran deo dogovora – i još pre – ugovora o radu. 
Da li je moderno žongliranje nužnost ili šteta po poslovanje?  Svet poslovanja je više nego ikad zamršeno klupko. Očekivanja su velika: za razne tipove profesionalca je sve manje dovoljno, bar kad se njihovi nadređeni pitaju, da briljiraju u svojim domenima. Danas se, nekad stihijski, nekad direktno, očekuje da plasiraju svoje proizvode ili usluge. Ovakav scenario je složen i pun izazova, i to samo prividno za same...

Nastavak na Luftika.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Luftika.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Luftika.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.