Sutra počinje prva DK konferencija u prirodi, DK Piknik by Jamnica Botanica

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Jun.2020, 11:29

Sutra počinje prva DK konferencija u prirodi, DK Piknik by Jamnica Botanica

Osim svežeg vazduha, Maksimirski park u utorak i sredu ponudiće i osvežavajuće uvide cenjenih međunarodnih i hrvatskih stručnjaka za tržišne komunikacije – u after-work terminu tamo će se održati iščekivani DK Piknik by Jamnica Botanica, uz odgovorno ponašanje, maksimalne sigurnosne mere i poštovanje mera HZJZ-a i preporuka Nacionalnog stožera civilne zaštite.

Osim dugo priželjkivanog druženja s kolegama i poslovnim saradnicima u idiličnom maksimirskom ambijentu >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << i na svežem vazduhu, učesnici će imati priliku da uživaju u predavanjima vodećih svetskih komunikacijskih stručnjaka – sa sigurne udaljenosti. Za prvi dan Piknika zakazana su online druženja sa futuristom i vizionarom Benom Hammersleyjem; psihologom specijalizovanim za upravljanje stresom Thijsom Launspachom, a u online razgovoru Lise Targett, generalne menadžerke TRIBE-a, i Nine Išek Međugorac (Media Val) učesnici će saznati sve o budućnosti društvenih mreža.

Uz međunarodne predavače, svoja će iskustva s prisutnima u utorak podeliti i vrsni hrvatski komunikatori na panelu Communication Against the Coronavirus Crisis, koji će moderirati članica Uprave HURA-e Kristina Laco (Komunikacijski ured Colić Laco i partneri). U raspravi će učestvovati Dubravka Štefanac Vinovrški (A1 Hrvatska), Vanja Bartolec (Badel 1862), Anja Linić Sikavica (Fortenova grupa) i Nikolina Zečić (Zagrebačka banka).

DK Piknik by Jamnica Botanica ekskluzivno je organizovan isključivo za učesnike ovogodišnjih Dana komunikacija, a za sve ostale dostupan je limitirani broj DK Piknik ulaznica. Uz sigurnosne mere koje uključuju i fizički razmak, osigurane maske za lice i dezinficijense, organizatori preporučuju učesnicima da ponesu svoje maske za lice i mole za odgovorno ponašanje.

Ceo raspored po danima i ostale informacije dostupni su na Facebook-u i zvaničnoj stranici Dana komunikacija.

O ORGANIZATORU:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeće je strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih hrvatskih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.