Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Jul.2015, 09:12 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Styria Media Group završila poslovnu 2014. godinu sa gubitkom od 27,7 miliona evra
BEČ – Austrijska medijska grupa Styria objavila je u sredu da je poslovnu 2014. godinu zaključila sa gubitkom najpre zbog otpisa nematerijalne imovine, te ulaganja i restrukturiranja i slabog rezultata osnovnog poslovanja u matičnoj Austriji i u Hrvatskoj
Grupa je prema saopštenju zaključila poslovnu godinu 2014. s gubitkom pre poreza od 27,7 miliona evra.
Prema podacima na internet stranici, Styrijin portfelj brendova obuhvata, između ostalog, austrijske listove Kleine >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Zeitung, Die Presse i WirtschaftBlatt, te hrvatski Večernji list, 24 sata i Poslovni dnevnik, časopise IQ, Moje zdravlje i VP magazin za vojnu istoriju i digitalne medije uključujući Popustolovac, Njuškalo i Gastro.hr.
„Negativan rezultat proizišao je u prvom redu iz otpisa vrednosti kompanija„, stoji u saopštenju grupe.
Među dodatnim faktorima koji su uticali na poslovni rezultat izdvajaju i ulaganja u digitalna preduzeća (minus 8,2 miliona evra), vanredne troškove strateške reorganizacije grupe Styria i slabo operativno osnovno poslovanje (plus devet miliona evra) na glavnim tržištima Austriji i Hrvatskoj.
Konsolidovani prihodi na nivou grupe smanjili su se za 3,6 posto, na 327 miliona evra. Ako se uzmu u obzir i odgovarajući udeli u prihodima ostalih kompanija u Styrijinom vlasništvu, uključujući i one manjinske, prihodi su smanjeni za 1,5 posto, na 435 miliona evra, između ostalog i zbog povlačenja sa slovenačkog novinskog tržišta.
„Rezultati za 2014. odražavaju stratešku transformaciju koja s jedne strane uključuje skupo restrukturiranje a s druge naznačuje značajna ulaganja u poslovanje okrenuto budućnosti„, tumači u saopštenju izvršni direktor Styrije Markus Mair.
U prvih šest meseci ove godine grupa Styria ponovo pokazuje pozitivne rezultate, navodi se u saopštenju.
Izvor: SEEbiz
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...