Studija Nielsen Srbija: Potrošači verni brendovima i vole da kupuju na sniženjima

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 09.Nov.2012, 10:29   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Studija Nielsen Srbija: Potrošači verni brendovima i vole da kupuju na sniženjima

ADVERTISER-SERBIA.COM / BEOGRAD - Kompanija Nielsen Srbija organizovala je u sredu Prvu ShopperTrends konferenciju, na kojoj je predstavila rezultate najnovije studije o promenama u ponašanju potrošača>>> (Ključne reči: Account Executive RMS&AAC Mirjane Glišić Garašanin; nilsen; istraživanja tržišta; market research; navike potrođača; potrošačke navike; akcije; sniženja; popusti; promocije; potrošači; privatna robna marka; diskonteri; konferencije)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.