Storytelling je jedna od najvažnijih veština današnjice – usavršićemo je na Danima komunikacija

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 01.Mar.2024, 17:04

Storytelling je jedna od najvažnijih veština današnjice – usavršićemo je na Danima komunikacija

Priče se pričaju skoro otkad postoje ljudi – i ništa se ne prodaje bolje od kvalitetno prenesene emocije, kao što zna svaki stručnjak za komunikaciju. U dinamičnoj eri društvenih mreža, verodostojno ispričana priča postaje glavni kec u rukavu i upravo zato će učesnike Dana komunikacije, festivala tržišnih komunikacija koji će biti održan u Rovinju od 11. do 14. aprila, inspirisati dvoje sjajnih storytellera – Marnick Vandebroek i Jessica Gioglio!

„Dobar >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << rad je nevidljiv – a vaš posao je da ga učinite vidljivim. Zato se zauzmite za ono u šta veruješ i istakni se u životu i poslu“, poručuje Marnick Vandebroek – globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacioni trener, ujedno i slamka spasa za više od stotinu kompanija, menadžera i stručnjaka širom sveta, od korporativnih giganata do startapova, koje vešto pretvara u majstore komunikacije. Neki ga smatraju sertifikovanim čarobnjakom reči: kombinujući svoje znanje i veštine u NLP-u (neuro-lingvističkom programiranja), on je i dokazani stand-up komičar koji će, kada stupi na scenu, očarati sve u prostoriji.

Svako može da naučiti da se izrazi na moćan način. To nije dar, to je izbor, a inspirisanje drugih i predstavljanje sopstvenih ideja počinje od nas samih; sa našom pričom i načinom na koji je prenosimo. Vandebroek obasipa svojom mudrošću sve one željne znanja, ohrabrujući ih da preduzmu akciju, što je i misija njegove knjige Stand Up to Stand Out: Expressing Yourself in the Most Powerful Way. Stoga će u istoimenom dinamičnom predavanju na glavnoj bini Dana komunikacija pokazati kako se za 10 ili manje minuta stvaraju briljantne priče vredne slušanja – uz, naravno, neizbežnu pomoć kvalitetnog humora.

Oni koji slušaju imaju moć – zato je cilj dobrog storytellinga da ih šarmira – a u čemu je tajna uspeha kada je u pitanju odnos između brenda i njegovog korisnika? Jessica Gioglio tvrdi da ključ leži u stvaranju emocionalnih veza, životu u trenutku i inspirisanju autentičnih razgovora koji mogu da pomere planine i – što je najvažnije – pokrenu akciju. Ova marketinška stručnjakinja specijalizovana za rast brendova i autorka bestselera The Laws of Brand Storytelling kroji svoju priču tako što oblikuje identitete velikih brendova kao što su Dunkin’ Donutsa, TripAdvisora i Sprinklra – a smatra da storytelling, pored pridobijanja kupaca, takođe garantuje njihovu lojalnost.

TikTok, koji je proglasio unhinged storytelling kao vodeći trend za 2024. godinu, podstiče marketinške stručnjake da postave pitanje – da li je tradicionalno pripovedanje palo u zaborav i da li je POV (point of view) njegova nova perspektiva? Šta znači lojalnost korisnika u doba društvenih mreža i ima li prostora za rast na prezasićenom tržištu? U predavanju pod nazivom Storytelling Unhinged — Flipping The Script on Brand Narratives Jessica Gioglio će istraživati sa učesnicima Dana komunikacija kako osloboditi pripovedanje svojih tradicionalnih ograničenja, otkrivajući kako prihvatanje nekonvencionalnosti može da podstakne kreativnost i angažovanje publike bez premca.

Podsetimo, već je najavljen niz predavača izuzetne festivalske postave – učesnicima će se u Rovinju, uz Cerfa pridružiti i svetski poznati bihejvioralni ekonomista, psiholog i naučnik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely, Eugene Cheong, kreativni buntovnik iz Azije sa više od hiljadu nagrada za svoj rad, te Alex Partridge, osnivač nekih među prvim viralnim Facebook stranicama i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski uticajne; Shivvy Jervis, stručnjakinja svetskog glasa koja povezuje digitalne inovacije s neuronaukom; Micaela Mantegna, prva advokatica specijalizovana za regulacije i autorska prava video igara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse, neuronaučnik svetskog glasa i predvodnik nove generacije marketinških lidera Moran Cerf powered by Hrvatski Telekom; vodeći komunikator Google AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke, brend-strateg svetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, vodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins – te niz drugih velikih svetskih imena industrije koja će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.