Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Jan.2016, 10:46 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Spor proizvođača kafe oko Klunijevog dvojnika
Kompanija Nespresso tužila je izraelski Espresso Club zbog toga što je u reklami koristio glumca koji neverovatno liči na holivudsku zvezdu Džordža Klunija koji je zaštitno lice Nespresa
U reklami Espresso Club-a se pojavljuje dvojnik Klunija, mada se na ekranu vidi i upozorenje da „to nije Džordž Kluni“.
Ogranak Nespressa iz Izraela saopštio je da je preduzeo pravne korake da „spreči da se kupci dovedu u zabludu“. Nespresso traži 50.000 dolara za naknadu >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << štete i da se reklama s Klunijevim dvojnikom više ne emituje.
Espresso Club je saopštio da je Klunijev dvojnik trebalo da privuče kupce koji žele „neformalnije“ iskustvo pijenja kafe.
Izvor: Beta
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...