Spor proizvođača kafe oko Klunijevog dvojnika

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Jan.2016, 10:46   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Spor proizvođača kafe oko Klunijevog dvojnika

Kompanija Nespresso tužila je izraelski Espresso Club zbog toga što je u reklami koristio glumca koji neverovatno liči na holivudsku zvezdu Džordža Klunija koji je zaštitno lice Nespresa

U reklami Espresso Club-a se pojavljuje dvojnik Klunija, mada se na ekranu vidi i upozorenje da „to nije Džordž Kluni“.

Ogranak Nespressa iz Izraela saopštio je da je preduzeo pravne korake da „spreči da se kupci dovedu u zabludu“. Nespresso traži 50.000 dolara za naknadu >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << štete i da se reklama s Klunijevim dvojnikom više ne emituje.

Espresso Club je saopštio da je Klunijev dvojnik trebalo da privuče kupce koji žele „neformalnije“ iskustvo pijenja kafe.

Izvor: Beta

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.