Izvor: Advertiser-Serbia.com, 02.Maj.2016, 09:03 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Špela Levičnik Oblak, predavač na Branding Conference 06
Karijeru je započela kao copywriter u jednoj maloj lokalnoj agenciji koja je bila savršeno tlo za kasnije učenje i razumevanje brand priča
Novu operaciju – GREY LJUBLJANA započinje 1996. godine, kao i novu karijeru kao direktorica menadžmenta.
U agenciju LUNA TBWA prelazi 2002. godine kao zamenik direktora u prvoj godini, a godinu kasnije kao direktorica menadžmenta, te 2008. godine kao regionalna direktorica.
Tokom cele karijere pokušava da vidi dalje od >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << svog dnevnog posla, ili kroz učestvovanje u komori za nacionalno oglašavanje ili u Asocijaciji menadžera. Čvrsto veruje da možemo postići više i bolje ako delimo, pričamo i sarađujemo.
Moja supermoć je: Sposobnost da slušam
Kad bih bila brand, bila bih: Teško je odabrati samo jedan, ali poštujem Dove
Moj najveći strah je: Stajati mirno
Moja životna filozofija: Uvek gledati na život sa vedrije strane
Najčudnija navika: Nije čudna, ali je veoma izazovna: Volim pisanje scenarija za filmove i TV serije
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...