Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Dec.2016, 10:25 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Snapchat sprema 3D mogućnosti
Snapchat trenutno ima 3D u svojim planovima. Desetak listinga koje je kao oglas za posao objavila matična kompanija Snap Inc. otkrilo je da ova društvena mreža želi da kreira karaktere nalik na one iz igara za svoju platformu
Šta to konkretno znači, ne možemo znati sa sigurnošću u ovom trenutku. U listingu za posao se traga za onima sa iskustvom u animaciji 3D karaktera i dizajnu igara, uključujući i one koji mogu digitalno da izvajaju 3D karaktere. Zatim se kaže da će takvi >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << karakteri imati značajnu ulogu u oblikovanju načina na koji Snapchat priča vizuelne priče.
Od izlaska Spectacles naočara znamo da Snap Inc. ima izmenjenu realnost u vidu za budućnost, ali za sada nema jasnog nagoveštaja da nam stiže igra nalik na Pokemon. Podsetićemo da je Snapchat nedavno kupio Bitstrips za 100 miliona dolara, a nakon akvizicije omogućio je korisnicima korišćenje Bitmoji u porukama i plaćenim geofilterima aplikacije. Izgleda da će dodatno ljudstvo u 3D odeljenju biti odgovorno za kreiranje 3D avatara pod Bitmoji brendom.
Izvor: www.benchmark.rs
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...