Skoro 1200 kreativnih ideja iz 28 zemalja će se takmičiti na Golden Drum 2018

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 11.Okt.2018, 09:25   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Skoro 1200 kreativnih ideja iz 28 zemalja će se takmičiti na Golden Drum 2018

Finalisti će biti poznati u sredu, 17. oktobra a pobednici će biti proglašeni u petak, 19. oktobra, na ceremoniji Grand Golden Drum sa početkom u 20.30 (CEST).

Od 28 zemalja koje se takmiče ove godine, Rumunija je prijavila najveći broj radova – 188 (165% više nego prošle godine), a sledi Ruska federacija sa 149 prijava. Najveći rast prijavljenih radova zabeležen je iz Makedonije, čiji je broj porastao za više od 600% u poređenju sa 2017. godinom. Prvi put u istoriji >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << festivala, Španija i Portugal su dodate na listu zemalja koje mogu učestvovati na festivalu.

25. Golden Drum je predstavio mnoštvo noviteta u takmičarskom programu. „Takva radikalna promena bila je smela za nas, ali agencije su prihvatile izazov i prijavile još više radova nego što smo očekivali„, izjavio je potpredsednik Stojan Pelko.

Štaviše, 196 različitih agencija koje će se takmičiti za nagradu Golden Rose prijavile su svoj kreativni rad, 28 različitih agencijskih mreže će se takmičiti za Golden Net Award i 103 nezavisne agencije za nagradu Golden Dragon.

Najveći broj radova u segmentu WHAT je pristigao u okviru grupa F Reach (13,25%), H Craft (12,45%) i A Film (8,94%), dok je u segmentu WHY – vodeća grupa Z Good (9,54%), zatim grupa V Entertainment (6,43%) i S Activation (5,93%).

Na konkurs Young Drummers stiglo je 172 postera mladih kreativaca; ove godine je fokus na jačanju brenda Piran-Tartinijev grad.

Mojca Briščik, predsednica Golden Druma-a, objasnila je: „Izuzetno smo zadovoljni rezultatom, jer vidimo rast konkurencije mladih bubnjara, a prijave za glavnu konkurenciju ostaju na prošlogodišnjem nivou, bez obzira na ekonomske poteškoće na turskom tržištu, koje je uvek bilo prisutno na festivalu. Između ostalog, ove godine još nekoliko mreža i zemalja se takmiči za prestižne nagrade. Verujem da će ovogodišnji žiri imati težak posao.“

Ovogodišnje radove će ocenjivti dve grupe žirija sastavljene od 22 vrhunska međunarodno priznata stručnjaka iz kreativne industrije. Dušan Drakalski, glavni kreativni direktor Europe, Rai Productions, je Predsednik žirija segmenta WHAT a Adrian Botan, globalni izvršni kreativni direktor, McCann Worldgroup i predsednik Evropskog veća za kreativno liderstvo je predsednik WHY segmenta. Radovi na takmičenju Young Drummers biće ocenjeni od strane specijalnog žirija na čelu sa Josefine Richards, kreativnom direktoricom INGO Stockholm.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.