Sinergijom ideja do STVARNO super kampanje

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Jun.2018, 12:22   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Sinergijom ideja do STVARNO super kampanje

Osmisliti celokupnu komunikacionu strategiju za proizvod kao što je keš kredit Sberbanke, bio je u najmanju ruku težak zadatak. Izaći iz okvira postojećeg, biti kreativan i prepoznat od strane šire javnosti, ostati zapamćen, povećati brend awareness, ali i ostvariti prodajne ciljeve, u jednom momentu bio je zadatak koji se na prvi pogled činio nedostižnim.

Bili smo svesni činjenice da tražimo mnogo i da želimoda budemo najbolji i od toga nismo hteli da odustanemo. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Jedan standardni bankarski proizvod kao što je keš kredit predstaviti na do sada neviđen način je specifičan zahtev, a pritom su očekivanja bila izuzetno visoka. Srećom, Havas Adriatic tim uspeo je da s nama iznese projekat i isporuči nam kampanju na koju ćemo i mi kao klijent i oni kao naša agencija biti ponosni. Ono što je svakako odigralo ključnu ulogu bila je odlična sinergija koju smo ostvarili zajedničkim radom i s agencijama Publicis One, Direct Media i XYZ communication gde smo ovu kampanju „spustili“ na sve kanale komunikacije i doprli do naše ciljne grupe. Ponosni smo što smo postali pokretač međusobne saradnje među agencijama s kojima sarađujemo i što smo timskim načinom rada uspeli da postignemo izvanredne rezultate, svako na svom polju ekspertize.“, izjavio je direktor sektora za marketing i kominunikacije Sberbanke Aleksandar Milić.



Razmena ideja, kombinacija formalnih i strogih bankarskih normi s inovativnim idejama, uz neophodan humor rezultirala je Stvarno super kampanjom Sberbanke za keš kredite.

U reklamnim kampanjama, keš krediti se najčešće predstavljaju ili kao rešenje nekog neprijatnog iznenađenja ili kao sredstvo za ostvarenje, inače nedostižnih želja. Međutim, Sberbanka se odlučila za originalan pristup i tako pred Havas postavila vrlo jednostavan i nimalo lak zadatak – ne komunicirati čemu keš kredit služi već kakav je.“, izjavio je Danijel Brakus zamenik kreativnog direktora agencije Havas Adriatic.

Celokupnom rezutaltu umnogome je doprineo i talentovani mladi glumac Andrija Kuzmanović, ali i Srđan Dragojević čiji je senzibilitet transformisao inicijalni scenario u po njegovim rečima „toplu, italijansku komediju karaktera.“

Tokom kreativnog procesa shvatili smo da je super keš kredit Sberbanke, STVARNO SUPER! Zatim smo se setili raznih životnih situacija u kojima se, usled neiskrene ili prekomerne upotrebe, ocena da je nešto super – obesmislila i banalizovala. I zato smo se odlučili da pojam SUPER oživimo i vratimo mu vrednost, snagu i značenje kakvo zaslužuje!”, objasnio je Danijel.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.